Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Terassebeis - farge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-12, 10:40   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Terassebeis - farge?

Hvis det er shimmergrå som er vist på det store bildet over her, og som er såpass lys så blir vel naturgrå nesten hvit da?
Tror vi skal satse på naturgrå til vårt grå hus med kvadergrå farge sånn at det ikke blir kræsj med gråfarger.

Må dra ut og titte på disse fargene en dag.

Gammel 21-04-12, 12:05   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hvis det er shimmergrå som er vist på det store bildet over her, og som er såpass lys så blir vel naturgrå nesten hvit da?
Tror vi skal satse på naturgrå til vårt grå hus med kvadergrå farge sånn at det ikke blir kræsj med gråfarger.

Må dra ut og titte på disse fargene en dag.

Naturgrå har mer beige i seg, er ikke fullt så kald. Du kan se den beiset på et gulv i katalogen Jotun har for terrassebeis.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 12:29   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal legge ny platting nå og har bestemt oss for Sibirsk Lerka som er vedlikeholdsfritt. Den er dyr ja men da slipper vi dette styret.

Gleder meg skikkelig til ny platting, den vi har nå er over 20 år gammel.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 12:38   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Naturgrå har mer beige i seg, er ikke fullt så kald. Du kan se den beiset på et gulv i katalogen Jotun har for terrassebeis.

Ja, enig i at den virker varm. Jeg velger naturgrå siden huset vårt er Skagengul med rødt tak. Det spørs om husfargen din (Trådstarter) går mot kald eller varm farge. Jeg skal ha svart kunstrottinggruppe og kvitte meg med den eldgamle i honningbeiset furu.

Egentlig vil jeg heller ha grå kunstrotting, men har ikke funnet noen hjørnegrupper til en pris jeg vil betale. Denne fra Hageland koster 5990 og det er jaggu dyrt nok.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.