|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Smakløst låtvalg av NRK Petre
Hmm? Jeg leser henne ikke sånn i det hele tatt.
Hører hun ikke på nyhetene på P3 om beskrivelsene av Utøya og når nyhetene er ferdig setter de på denne sangen?
|
|
|
#22 |
|
ctrl+z
|
Sv: Smakløst låtvalg av NRK PetreJeg leste det på samme måte som Hyacinth og synes det er i overkant sart å reagere. Jeg skjønner godt reaksjonen, men jeg synes det er mye forlangt at hele landet skal times opp mot hva 'han der' sier.
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg leser det iallfall som at rettsaken og sangen er fra to ulike medier. :nemlig.
|
|
|
#25 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er nok jeg litt også. P3 er tradisjonelt sett ikke noen nyhetskanal - og jeg syns det er helt legitimt å la deler av verden gå uforstyrret - man skaper noen frirom, og bra er det. Jeg syns det er urimelig å koble P3's sending opp mot nettavisene eller nrk1 sin hovedsending f.eks. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Smakløst låtvalg av NRK PetreDet var på liveoppdatering på internett, og på radio. Og jeg mener at når ens egen kanal har gått såpass hardt ut i forkant og sagt at "dette blir en forferdelig dag i retten", advarer mot sterke skildringer, og i det hele tatt har høyt fokus, bør en programleder klare å luke bort en låt som heter "Psycho Killer", (hvor en stor del av teksten er "run run run run run away"), i det minste under forklaringene. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Smakløst låtvalg av NRK PetreDet er vanlig at radiokanaler setter låter på "off-lista" når det har skjedd kjipe ting i verden. Det gjorde de under gulfkrigen og etter 9/11 f eks. Sånn sett burde ikke denne låta vært spilt i det hele tatt under perioden rettssaken pågår.
|
![]() |
|
|