Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 12:45   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)

Snart avgjøres det.

http://www.dagbladet.no/

Selv skiter jeg i det.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:50   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL?

Jeg også.
Skiter i det altså.

Jeg trodde faktisk det var nå de skulle avgjøre selve OL-byen jeg og ikek bare en kandidat.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:51   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bryr meg ikke så hardt jeg heller.

Synes det hele har tatt litt av, og det virker som det konkurreres om hvilken by som skal få arrangere OL. Ikke om hvilken by som skal være Norges representant i kampen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 12:52   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg også.
Skiter i det altså.

Jeg trodde faktisk det var nå de skulle avgjøre selve OL-byen jeg og ikek bare en kandidat.

Norge skal velge sin kandidatby som skal legges frem for den internasjonale OL komiteen.

Var ivrig med å heiet da vi fikk Lillehammer og Trondheim fikk arrangere VM. men nok er nok og vi har andre viktigere ting å bruke pengene på.

Gammel 30-03-07, 13:10   #5
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dagbladet kan nå avsløre at det er lekket ut at det blir Tromsø.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:18   #6
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Æsj.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:24   #7
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Dobbeltæsj. Jeg håper det ikke er sant at det blir Tromsø. Og hvis det blir det, så håper jeg for guds skyld at IOC har såpass vett at de gir OL til en annen by som egner seg bedre.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:30   #8
anakonda

anakonda sin avatar

Standard

Nå kommer det!

Gammel 30-03-07, 13:36   #9
anakonda

anakonda sin avatar

Standard

Æsj.

Gammel 30-03-07, 13:37   #10
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Erre mulig.

Gammel 30-03-07, 13:42   #11
Michelle
X First Lady

Standard

Ikke overraskende. Tromsø har en vakker natur å by på og et herlig folk som nok vil imponere mange.

Men det må da bli et enormt løft for et sånnt lite sted?

Gammel 30-03-07, 13:44   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Miljømessig er dette en katastrofe.

Gammel 30-03-07, 13:54   #13
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Miljømessig er dette en katastrofe.

Hvorfor det?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:55   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)

Tromsø er et fantastisk valg!
Jeg er enig i at det miljømessig er betenkelig, men tror likevel at Ishavsbyen vår kan bite godt fra seg i kampen om OL.
Jeg kommer helt sikkert til å dra til Tromsø hvis det blir arrangert OL der.

Gammel 30-03-07, 13:57   #15
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det blir et fantastisk OL. Om Tromsø blir valgt internasjonalt da.

Det blir en spennende tid fremover i Tromsø. Vurderer sterkt å melde meg som frivillig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 13:58   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er enig i at det miljømessig er betenkelig, men tror likevel at Ishavsbyen vår kan bite godt fra seg i kampen om OL.

Vi får bygge masse hybler til FP folket.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 14:03   #17
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Hvorfor det?

Flytrafikken er det første. Nå som det fokuseres så mye på forurensing ved flyvning kan jeg ikke fatte at valget ble Tromsø. Og hva med alle anleggene som ikke vil bli brukt særlig i etterkant? For ikke å snakke om overnattingsplasser. Hvor skal alle besøkende bo?

Gammel 30-03-07, 14:06   #18
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kan ikke fatte og begripe at "å vise seg frem internasjonalt" og å arrangere leker som vil koste mye mer enn det man får ut av dem, er viktigere enn å ta vare på miljøet. Jeg er oppriktig sjokkert. Det finnes dusinvis av byer rundt om i verden som har ALL infrakstruktur fra før. Men neida. Vi satser på å bygge hele skiten på nytt. Attpåtil i gokk, der det er minst mulighet for at det vil bli brukt noe særlig etter at lekene er slutt.

Jeg blir helt matt.

Gammel 30-03-07, 14:12   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fatte og begripe at "å vise seg frem internasjonalt" og å arrangere leker som vil koste mye mer enn det man får ut av dem, er viktigere enn å ta vare på miljøet.

Det kan jeg være enig i.
Poenget mitt er at når det først er en norsk by som skal søke etter et nytt OL, så synes jeg det er et poeng å velge noe som er utpreget Norge.

Gammel 30-03-07, 14:31   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke fatte og begripe at "å vise seg frem internasjonalt" og å arrangere leker som vil koste mye mer enn det man får ut av dem, er viktigere enn å ta vare på miljøet. Jeg er oppriktig sjokkert. Det finnes dusinvis av byer rundt om i verden som har ALL infrakstruktur fra før. Men neida. Vi satser på å bygge hele skiten på nytt. Attpåtil i gokk, der det er minst mulighet for at det vil bli brukt noe særlig etter at lekene er slutt.

Jeg blir helt matt.

Enig med du.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.