|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?
Tja, vi fikk ifjor. Fra storebror fylte 6. Det var fastlegen som sa vi skulle ha det, vi bad ikke om det. Fikk kladder og bleier. Nå har vi kuttet bleiene, men jeg har tenkt å be om fornyelse på kladdene siden vi har rimelig mange uhell. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
bits and pieces
|
Vi har jo vært til både fastlege, helsestasjonslege og barnelege og alle vet vi bruker nattbleier.
|
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Det kan godt hende vår var grei? Men nå har han vel fylt 7? Jeg ville sjekket. På et eller annet tidspunkt er det helt klart at dere har rett på det. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Venninna mi har bleier til sin sønn på blåresept. Nettopp fylt 6år. Ville absolutt sjekket, Star!
|
|
|
|
#26 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?De eneste papirbleiene jeg er fornøyd med er Pampers Babydry (grønne prikker på) og First Price sine trusebleier (et lam som motiv). Begge disse bleiene er fantastiske både mtp passform, lukt og ikke minst det å holde tørt.
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Rema 5 bruker vi. De holder en supertisser. (Vi måtte gi opp tøybleier pga supertisseren, dobbelt lag med bambus-innlegg holdt ikke...)
|
|
|
#28 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Spørs om jeg ikke må ta meg en tur til Rema og testet ut bleiene de har.
|
|
|
|
#29 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Nå har jeg brukt Rema 1000 sine bleier i litt over en uke og endelig ser det ut til at noe fungerer. Har ikke hatt noe lekkasje om natten etter at vi gikk over til disse.
|
|
|
|
#31 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Visste det var noe jeg hadde glemt, må innom Rema i morgen jeg også. Verdt et forsøk.
|
|
|
|
#32 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Vi har best erfaring med Rema bleiene av den største typen. Blå pakke. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Hmm, kanskje jeg må prøve remableiene. Har brukt coopbleiene, men de største begynte å bli litt knappe, så jeg gikk over til libero, og de har funket greit, men nå har han hatt noen netter der han har tisset seg ut.
|
|
|
|
#34 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Beste bleien til å bruke på natta?Vi bruker Baby Dry. Den holder ikke hele natta, men det går helt greit å skifte før vi legger oss.
|
|
|
|
#35 |
|
Tidsklemma
|
Ja, det er den vi har nå.
Hvis jeg må skifte på han før vi legger oss risikerer jeg å vekke guttungen. Det skjer bare ikke. Så her må det en bleie som holder natta igjennom.
|
|
![]() |
|
|