Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Harr'u tampongkort?"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 13:15   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Harr'u tampongkort?"

Jeg vet at jeg var ganske positiv til dette tiltaket tidligere i tråden, men etter nærkontakt med tilbudet i lunsjen i dag er jeg slett ikke sikker lenger.

Scene: Neket står på KIWI med en pakke OB. Kun en åpen kasse, ganske lang kø av tenåringsgutter med bolle og Cola bak meg, da det er en vgs i umiddelbar nærhet.

Damen: Har du sånn mensen-kort?
Neket: Nei, det må jeg få.
Damen finner ikke i kassen, og går og leter i de andre kassene uten resultat. Køen blir lengre.
Neket: Du det er ikke så nøye, jeg...
Damen: Gunnar! Gunnar! Har vi sånn dærre mensen-kort noe sted? (Gunnar befant seg på andre siden av butikken, men han kunne sikkert hørt henne fra andre siden av byen også)
Gunnar: Hæ? Hva slags kort?
Damen (like høyt): Sånn mensen-kort til tamponger og sånt.
Gunnar: Åja, de ligger i kasse tre.
Damen lusker tilbake til kasse tre, og merkelig nok har de ikke dukket opp siden sist hun lette. Køen blir enda lengre.
Neket: Du, jeg dropper det, jeg..
Gunnar (veldig høyt, fra andre siden av butikken): Fant du?
Damen: Nei
Gunnar: Da har vi nok brukt dem opp. Det er sikkert mange damer som blør for tida. Hø hø hø.
147 tenåringsgutter i køen: Vet ikke hvor de skal se, ganske knallrøde alle som en.
Neket: Du, jeg dropper det, jeg må uansett tilbake på jobb
Damen: Er du sikker? Jeg kan lete litt til.
Neket: Helt sikker. Kan jeg bare betale er du snill.
147 tenåringsgutter: Sukker av lettelse.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.