|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryddestafett
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: RyddestafettPc'en er død og jeg skriver bare på iPad, som har veldig håpløs stavekontroll som jeg ikke alltid legger merke til. Den er derimot innimellom god på å lære seg ord jeg har sloss for å få den til å godta, deriblant livostin som jeg slet lenge med å skrive da jeg faktisk mente å skrive om den en gang (Knerten har neseprayen, og har hatt øyedråpene, nå byttet med zaditen) og putter inn her og der, åpenbart.
|
|
|
#123 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: RyddestafettJeg lurer på om jeg bare skal melde meg av dette først som sist. Sliter med akutt forverring av prolaps og mye smerter og har ikke nubbtjans til å få gjort mer enn det aller mest nødvendige om dagen. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Off the map.
|
Sv: Ryddestafett
Du kan jo følge med oss så godt du kan, eller hoppe på igjen når du føler for det - eller pønske ut en skikkelig grusom oppgave for oss andre når det er din tur.
|
![]() |
|
|