|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?I denne boka har de mange fine oppskrifter, blant annet en hjelmlue i flere størrelser man sikkert også forminske til prematur-størrelse.
|
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Det var ikke så dumt IOA. Uansett verdt å ha for meg som bare kan hekle og ikke strikke.
|
|
|
#43 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?
Jeg vet ikke hvor mange cm mine var rundt hodet lenger, til det er det alt for lenge siden de ble født, men de luene som var godt for store da, er i dag perfekte til baby born dukker deres, sånjeg tenker at å forvente et hode som er litt mindre enn det er fornuftig. Min minste var forøvrig ca 1900 g og ca 44 cm. (Stakkaren vil aldri få vite sine mål vald livets start da hun ble født i sete og intubert umiddelbart etter fødsel. De er født i uke 36, men minstemann var ca 32 uker i størrelse.) Jeg tenker på deg og dere hver dag, kokos!
|
|
|
#44 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Takk for innspill, Sol, og for at du tenker på oss.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?På NI i Drammen får de stadig ladninger med strikkede ulluer, -sokker og små tepper fra snille folk som strikker av restegarn o.l. Mener det er en slags forening, men husker ikke navnet i farta. Dette gis til foreldrene til odel og eie. De har også en del som brukes i avdelingen. Så mens dere er på sykehuset vil nok behovet dekkes derfra. Og hodeomkresten vil jo øke litt før hjemreise, så det er kanskje greit å lage noe som vil passe for et barn som er noen uker eldre? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?Jeg er på Ravelry ja, men hadde ikke så lyst til å oversette oppskrifter.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Heklet hjelmlue til prematur?
Amandaprosjektet leverer til Drammen |
|
|