Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjort i hagen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 21:20   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjort i hagen

Og der var det kommet en del svar mens jeg skrev (med innlagt ammepause)

Altså, tulipaner kan jeg ofre en og annen av, men ikke de jeg har brukt timesvis på å planlegge, så, vanne, prikle, passe på, binde opp, potte om og stelle med fra et lite frø til en to meter lang plante.

Blodmel skal vi nok bruke ja, vet at mamma har noe suksess med dette på gravplassen (det er et trist syn å se gravplassen "oppspist" forresten, som nok er med på å farge mitt syn på hvor "glad" jeg blir for å ha disse dyrene i hagen.)

Å se dem en gang imellom, å se dem på avstand, å se dem på et jorde mens vi spiser frokost på hytta, flott. Å ha dem i hagen min regelmessig, not so much.

Hønsenetting over jordbæråkeren, tomatplantene i krukker på veradaen likevel, innse at det kanskje er en grunn til at der knapt er et blomsterbed på eiendommen, og gi opp tanken om en liten grønsakshage med sukkererter og diverse salater? Vel, jeg kan prøve sukkerertene, det er ikke mye tid og kjærlighet som ligger i dem egentlig. Men kjipt for Knerten å så dem, vanne dem, og ikke få spise dem da...

Nå som jeg har fått stor hage, og ikke hadde tenkt å ha alt i potter på verandaen, så er det kanskje det jeg må fortsette med likevel.

Og innføre daglig flåttsjekk av dyr og folk. Takk for tips om den forresten, det var jeg ikke klar over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.