Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fotballdrakter på HM

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 10:33   #19
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fotballdrakter på HM

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå har jeg begynt å vende meg til tanken at hun har kjæreste, og synes det er søtt jeg også. De har jo faktisk vært kjærester ganske lenge nå (flere måneder). Og jeg har lovet at hvis de fremdeles er kjærester neste gang han har bursdag, så skal hun få lov til å kjøpe sånn smykke som kan deles i to og ha en del hver. Det ønsker de seg nemlig veldig. Han har ikke bursdag før i januar, så jeg har min tvil.

Og der sporet jeg HELT av.

Men for en søt avsporing da.
I den alderen der så er de bare så søte med hverandre når de omtaler seg som kjærester. Det er utrolig hvor tidlig de starter med å ha omsorg og bry seg litt ekstra når det kommer til "kjærster".

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.