|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Jeg er på sessong 7, og det er ikke avslørt ennå. Men jeg håper virkelig vi kommer dit snart, det er grenser for hvor langt de kan dra dette.
![]() |
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Jeg lurer jeg også.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Jeg tror greia er at man får vite det når serien er slutt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Time will show.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Han møter henne jo i sesong 3, sier han, men de viser jo ikke hvem hun er. Annet enn at de er på det samme discoteket.
![]() |
#7 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Jeg har sett alle episodene som er sendt og det er ikke avslørt enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?Ka serie snakke vi her da?
![]() |
![]() |
#10 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Får man noen gang vite hvem som er kona til Ted Mosby?
Og så var hun romvenninna til en han datet, var hun ikke? Eller blander jeg nå? Det var ihvertfall noe greier med den gule paraplyen. Og så tror jeg hun var på hans første forelesning?
![]() |
|
|