Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 14:30   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvite løgner - hva er det egentlig og er det greit?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg synes dere som lyver til noen skal slutte med det!

Men det er jo alltid noen som lyver!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:31   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men det er jo alltid noen som lyver!

Nei, jeg har aldri sagt en løgn i hele mitt liv. Ikke en liten hvit en engang.

Gammel 24-04-12, 14:35   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Trodde alle damer hadde denne genen og ble automatisk rågode til hvite løgner da man var nygravid og ikke har lyst til å fortelle det til en sjel på en god stund....

Gammel 24-04-12, 14:44   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Trodde alle damer hadde denne genen og ble automatisk rågode til hvite løgner da man var nygravid og ikke har lyst til å fortelle det til en sjel på en god stund....

Jeg synes det er veldig stor forskjell på å lyve og på å tie om sannheten.

Jeg har store problemer med å lyve til folk som spør meg om hva jeg synes om den nye frisyren, fordi jeg har så skrekkelig dårlig pokeransikt. Da lar jeg heller være å kommentere i stedet. Og av og til medfører det en heller talende stillhet fra Teofelias side, men det får så være. Jeg synes det er lov å unnlate å uttale seg, også når den unnlatelsen neppe kan tolkes som annet enn kritikk/mangel på godkjennelse/misnøye eller hva det nå gjelder.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:48   #5
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er veldig stor forskjell på å lyve og på å tie om sannheten.

Jeg synes dette er et viktig punkt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:49   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har store problemer med å lyve til folk som spør meg om hva jeg synes om den nye frisyren, fordi jeg har så skrekkelig dårlig pokeransikt. Da lar jeg heller være å kommentere i stedet. Og av og til medfører det en heller talende stillhet fra Teofelias side, men det får så være.

Eller da mine foreldre svarte "Åja!" i litt for høyt toneleie da de fikk høre hva Hiawata skulle hete. Høflig, men svært gjennomskuelig.

Det var heldigvis ingen som var frekke nok til å spørre om jeg var gravid da jeg var i den fasen, for jeg har virkelig et tell tale-ansikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.