|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barn og besøksrett?Selvsagt er det ikke mulig å ha en dag i uken. Men han kan ha langhelg. F.eks. torsdag til søndag eller fredag til mandag. Det har både han og barnet all rett til, men jeg TROR at barnet må være fem år før det kan fly alene. Ellers må du følge. Så deler dere utgiftene.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Barn og besøksrett?
Barnet må være fem år, ja, så inntil barnet blir fem må en av foreldrene hente og bringe barnet frem og tilbake. Denne ekstra utgiften skal i så fall foreldrene dele på. (Slik jeg har skjønt det fra tidligere diskusjoner om samme emne her og på NM.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og besøksrett?Søskenbarnet mitt bodde i i Bærum og eks dama i trøndelag. Og han hadde sønnen 11 dager i mnd[altså sammenhengende], anna hver påske, 1 mnd om sommeren, enten jul eller nyttårs aften. Osv. Men de tok fly med ungen en vei hver. Fungerte fint i 3 år. Fra ungen var 2 til 5, så flyttet han til trøndelag selv.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Barn og besøksrett?Om det blir rettsak så vil det aldri bli kjennomført at faren kun får barnet 1 uke om sommerferien i allefall. Da vil han nok ganske garantert får barnet minst 3 uker og gjerne 4 også om han ber om det.
![]() |
#5 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barn og besøksrett?[quote=Mams;
![]() |
|
|