|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Noen som vet HVOR jeg kan få tak i matpapir/mellomleggspapir med Flåklypa-motiv? Finner ikke noe info på Synnøve, og jeg har til dags dato ikke funnet det i noen butikker heller ...
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Våre er kjøpt på obs. Men det er lenge siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Hmmm ... Jeg har lett i godt over et år også jeg, uten at jeg har gått systematisk til verks altså.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Gubben kjøpte på vår lokale Mega for noen mnd siden. De har sikkert fortsatt. Det kosta tre ganger så mye som det vanlige, så jeg kan ikke tenke meg at det ble noen stor salgshit. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Nei, den ser jeg.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Hvis poenget var å friske opp matpakka, og ikke akkurat Flåklypa, så finner du mange fine matpakkeposer på ebay. Søk på paper lunch bag, så får du mange treff
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Flåklypa er ikke et must, men jeg kunne gjerne hatt det på egen matpakke!
|
|
|
#11 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Våre Flåklypamellomlegg er kjøpt på Prix, men det er også et par år siden.
02 06 09 It's not really my problem if they think I'm weird. Sid Vicious Sist redigert av Snø : 27-04-12 kl 12:15. Årsak: tyrkleif |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Coop Mega har. Iallefall her på vår Mega!
|
|
|
#14 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Coop exstra. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Er blitt mer og mer kresen på hva jeg lagrer mat i - og da spesielt mat til barn.
På Coop selger de matpapir som er svanemerket - og dermed fri for PFOS/PFOA.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?Så de hadde det på Mega i går da jeg handlet mellomleggspapir (men jeg kjøpte den vanlige, kjedelige typen, da). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?
Hva? Hvorfor får de ikke bruke matboks?
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Flåklypa matpapir/mellomleggspapir - hvor?
Fordi det er en naturgruppe som holder til på ute på en øy, i lavvo, så de kjører båt t/r hver dag - og for å minske litt på alt de må ta med seg frem og tilbake, tillater de ikke matbokser. De samler all mat/frukt i en kjølebag for lagring, for å holde god temperatur og evt insekter mm unna, og det blir ikke plass til matbokser, samt at de også får mindre vekt/volum på returen.
|
![]() |
|
|