Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn av regnbuen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 12:31   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn av regnbuen

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Hva tror du hjelper?

Spiller det noen rolle i denne debatten?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Men holder det ikke at markeringen ga trøst og samhold til de 40 000 som var i Oslo og mange flere som var samlet rundt om i landet?

Om det holder? Er det relevant hva som holder? Kan man ikke ha to tanker i hodet på en gang? At noe gir trøst og samhold er ikke i seg selv et argument for at ting bør gjennomføres, sånn generelt.

Opprinnelig lagt inn av Koko, her.

Jeg går og føler litt på hva som gir meg bismaken her mellom bleieskiftene i dag og jeg tror det er det litt "prektige". Se på oss nordmenn så tolerante og milde vi er. Vender det andre kinnet til. Dette blir underbygget av media som rapporterer hvordan saken blir dekket i utlandet og intervjuer amerikanske turister.

For all del, jeg er veldig stolt over hvordan mitt lille land reagerte etter 22.juli. Dette blir bare litt "over the top" for meg.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Dere ska'kke tro dere er noe bare fordi dere legger ned roser foran tinghuset i stedet for å kaste brostein, altså!"

Den synes jeg rett og slett var usmakelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.