|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Parkering i Bergen på lørdagEr det i overkant optimistisk å tru på ledig plass i parkeringshus på lørdag (altså i morgon)? Me kjem til byen i 13-tida eller så. Det er jo både maraton og superlørdag og what not. Me håpar på plass i Rosenkrantz-gate.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Parkering i Bergen på lørdagHar aldri opplevd bystasjonen full, så der hadde jeg satset på å få plass, i alle fall.
|
|
|
#5 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering i Bergen på lørdagVar ikke noe problem å parkere på bystasjonen lørdag som var ihvertfall.
|
|
|
|
#6 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Parkering i Bergen på lørdagBygarasjen er vanlegvis førstevalg, men no skal me vers i nærleiken av Rosenkrantzgate.
Det er som sagt maraton og superlaurdag i sentrum denne lørdagen, så derfor tenker eg det kan vere meir kaotisk enn ellers.
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering i Bergen på lørdagMen herlighet da... jeg kan da ikke forutse parkeringsmulighetene kommende lørdag, det er det ingen som kan.
|
|
|
|
#9 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagJeg skjønner at det kan virke langt å gå fra Bystasjonen til Bryggen-området, likevel ville jeg satset på Bystasjonen. Det kan selvsagt være plass, men det frister ikke å drive å kjøre fram og tilbake i sentrum for å leite etter parkering på en sånn dag.
|
|
|
#10 |
|
Stiv
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagSend P til 2077, da får du oppdatert status på Bygarasjen og Klostergarasjen. Tror ikke status på Rosenkrantz er inkludert her.
|
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Parkering i Bergen på lørdag
Årsaken til at eg spurde var dei nettopp at det var maraton og superlaurdag denne helga. Og det sto i første innlegg. Derfor spesielle tilhøve som kanskje kan gi større vanskar parkeringsmessig. Ikkje sikkert du såg det. Det var ikkje meininga å vere ufin.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 27-04-12 kl 14:41. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagMe parkerer alltid i Klostergarasjen. Dei andre parkeringshusa har me til tider litt problemer med
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Takk for tips om sms. Da prøver me det.
|
|
|
#15 |
|
Ventar stadig på vår
Bystasjonen er fin, ja. Faktisk eitt av dei greiaste parkeringshusa eg har forholdt meg til mtp. at det er skråstilte plassar. Mange parkeringshus er så fryktelig trange. Men er det dyrt der i forhold til dei andre stadene, altså?
|
|
|
#16 |
|
Weeeee
|
Er ikke bystasjonen billigere enn de andre P-husene da? Kolstergarasjen feks.
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagBystasjonen er billigst, og det går ikke slike busser inne i sentrum lengre, dessverre.
|
|
|
#18 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Parkering i Bergen på lørdagJeg kan tenke meg at Klostergarasjen er fullt. I tillegg bygger de om der og det var skiltet at det skulle være maraton lørdag og det kan ødelegge for utkjøring fra Klostergarasjen. Slenger meg derfor på anbefalingene om Bystasjonen, hvis ikke det er en mulighet å f.eks parkere på Nesttun og ta bybanen inn. :aner ikke hvor dere kommer fra:
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagKan prøve Birkebeinersenteret, men det er få plasser. Best å satse på Bystasjonen, evt. langs Bybanetraseen.
|
|
|
#20 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Parkering i Bergen på lørdagOm dere skal ut på Bryggen så ville jeg ha vurdert å kjøre til et stopp på 3- bussen (feks på Sletten), sette bilen der og ta treeren helt ut til Bryggen. Mye enklere enn å prøve å kjøre i det kaoset som sentrum sikkert blir i morgen. (av en eller annen grunn regner jeg med at dere kommer fra Fanasiden. Det er jo ikke sikkert, men da er det bare å erstatte 3-bussen med en annen buss som går over Bryggen og følge samme oppskrift. |
|
|
|
![]() |
|
|