Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke andre forum er du på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 22:18   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke andre forum er du på?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Andre forum?

Skjønner ikke at dere har tid til andre forum, jeg. Og jeg har til og med godt under 1000 innlegg her.

Du legger for mye i RL.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:20   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Du legger for mye i RL.

Ja, det er en dårlig uvane jeg prøver å legge av meg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:21   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan lære deg om du vil.

Gammel 30-03-07, 22:26   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg er litt her og der...

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:51   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan lære deg om du vil.

Tror ikke sambo ville satt sånn pris på det. Han mener jeg er her hele tiden. Men det avkrefter jeg jo ved å vise hvor få innlegg jeg har ifht andre medlemmer.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:14   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er søstera di singel og rar?

Hun er godt gift og litt underlig, men ikke rar.

Veldig klok og god.

Gammel 30-03-07, 23:16   #7
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilke andre forum er du på?

Her mest tror jeg, og på flere andre lukkede forum, bla. annet et for oss med barn med spesielle behov.
Innom nm og, bare fordi det er flere i barselgruppa mi som kunn henger der og noen av de er veldig koselige.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 09:13   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hun er godt gift og litt underlig, men ikke rar.

Veldig klok og god.

Og bor samme plass som deg? *fisker*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.