|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utgått fra Ikea?Jeg finner ikke et skap med speildør. Det var ganske høyt og smalt, ikke hyller innvendig men kroker. Tror det var for å henge vesker, skjerf og slikt inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utgått fra Ikea?Jeg skjønner hva du mener, for vi har det i gangen. Det var skoskap i samme serien, men den serien har utgått dessverre. Synes det speilskapet er ganske så ubrukelig, for jeg hadde tenkt å bruke det til sykkelhjelmer og noen jakker til ungene, men det er for smalt til annet en veldig tynne små jakker, paraplyer og skjerf. Husker ikke i farta hva den serien heter. Har det vel i den gamle Ikea katalogen om du trenger å vite det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Utgått fra Ikea?Jeg tenkte å skjære ut hull i bakplata og skjule sikringskapet i det! Men tror du jeg klarte å gjøre det før skapet var utgått? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utgått fra Ikea?Skär-serien heter den. Skap med speil nypris i 2010 kr 885,-. B53xD19 og H187 cm. Sist redigert av Elisabet : 28-04-12 kl 22:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Utgått fra Ikea?Tusen takk for hjelpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|