Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du vært i Playa De Palma eller Palma Nova og kan hjelpe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 23:22   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært i Playa De Palma eller Palma Nova og kan hjelpe?

Det er ganske så rolig der du har valgt ut hotell i Palma Nova. Min favoritt ende av Palma Nova. Vi vurderte hotell rett mellom det hotellet du har valgt ut nå og første stranden, men dessverre var det utsolgt. Det er nemlig der jeg vil bo om jeg skal til Palma Nova igjen. Det er veldig fin og lang strandpromenade i Palma Nova også. Den stranden er bare helt super. Hadde helt klart valgt Palma Nova i steden for Playa De Palma. Har aldri bodd i selve Playa De Palma, men har bodd i Palma by og sittet på en buss som kjørte alle krinkelkrok gatene gjennom Playa De Palma. Og når jeg satt på den bussen og så den stranden og miljøet rundt, så sa jeg til meg selv at dit skulle jeg aldri dra.

Når på sommeren er det dere skal reise? Ville nok ikke reist dit i juli med barn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.