|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Jepp, det lurer jeg på. Har med gammelt pass og ungen, må jeg ha med fullmakt fra far? Vi er gifte om det skulle ha noe å si. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Jepp. Skjemaet får du på politiets sider. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Fullmakt, samt kopi av fars legitimasjon.
|
|
|
#5 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Takk for svar. Kjekt å få fikset dette når det er planleggingsdag i morgen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Ja, du må ha fullmakt med, og legitimasjon(evt offentlig bekreftet kopi) fra den forelderen som ikke er med. Det står ingenting om at det er annerledes dersom man er gift, bare at man må ha med dette dersom man har felles foreldreansvar.
|
|
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Fullmakt som du får skrevet ut fra politiets hjemmeside.
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Ja, i følge mannen som fikk bomtur fredag.
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?
Det står veldig tydelig på politiets sider at man må ha med legitimasjon eller kopi av sånn, så da tror jeg han har hatt flaks.
|
|
|
|
#10 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Nytt pass, fullmakt fra den forelderen som ikke er med?Viktig at signaturen på fullmakten og legitimasjonen er tilnærmet identiske. Jeg har sett folk som har måtte reise hjem med uforrettet sak pga slurve-underskrift.
|
![]() |
|
|