|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir neste instans?
Nei, det er jo det jeg har sagt hele tiden i denne tråden. Er antall skolefrie dager mange, så er det jo et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva blir neste instans?Forskjellen på skolefrie dager og planleggingsdager er at det kun er ved virkelige planleggingsdager at lærerektepar får trøbbel med barnepass. Vi andre må fikse løsninger på alle disse dagene. Ergo mener jeg at det bør samkjøres så godt som overhodet mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva blir neste instans?Det er jeg helt enig i. Skolene får selv finne løsninger for hvordan de skal løse lærerekteparenes problemer, det er jo et lite problem sammenlignet med resten av samfunnets utfordringer disse dagene.
![]() |
#104 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir neste instans?Skoleruta bestemmes vel hos fylkesmannen med lokale tilpasninger gjort hos den enkelte kommune. KFU eller oppvekstetaten/skoleetaten er vel rette instanser.
![]() |
|
|