|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grunnlovsendring?
Å ja, jeg fant det ikke - my bad (ut over at den er partipolitisk uavhengig og privat). Hvem står bak?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grunnlovsendring?Fant litt informasjon her. Kort oppsummert: endring av grunnlov slik at staten ikke lengere skal drive religiøs virksomhet. I stede skal den understøtte Den norske kirke som folkekirke, og andre tros- og livssynssamfunn på lik linje. Sist redigert av Libra : 01-05-12 kl 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
Ja, den siste saken fann eg ei tid etter at eg hadde skrive HI. Oppklarande! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Grunnlovsendring?Nå har eg skumlese kirken.no-artikkelen. Informativt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Så etterpå at du allerede hadde lagt ut den andre linken. Artikkelen fra kirken.no var en grei gjennomgang av saken. Den viste jo også til en del uavklarte spørsmål som i bunn og grunn er ganske viktige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
Eg hugsa ikkje om eg hadde lagt an ut, eller bare lese han. Det var lite respons på innlegget først, så eg har ikkje lenka til alt eg har eg har lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|