|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kr-servicestår det på skilt i forbindelse med automatiske bomstasjoner. Jeg skjønner at man da kan betale for bomavgiften ved å kjøre innom en bensinstasjon e.l som dette skiltet henviser til.
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kr-serviceDu trenger ikke betale heller. Du får faktura i posten om noen uker.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kr-serviceKr-service er bestandig etter passering. Tror ikke du kan betale på forskudd, for når du betaler på kr-service så blir passeringen din slettet. Det koster jo ikke noe ekstra å få faktura i posten, så kr-service er egentlig for de som kjører leasingbil uten bombrikke (for da er det dritdyrt å få faktura etterpå) eller for de som ikke vil at noen skal vite at de var på det stedet til det tidspunktet med den bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Kr-serviceJo det koster meg 300 ekstra å få regning i posten fordi vi har leaset en bil og da får leasingfirmaet regningen, som de fakturerer 300 kr for å videresende til oss....
![]() |
#5 |
![]() Sv: Kr-serviceJa nettopp Elisabet
![]() |
#6 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kr-serviceDu kan betalte på forskudd. I alle fall går det dersom du er der jeg tror du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
snur
|
![]() Sv: Kr-serviceDu kan velge om du vil forhåndsbetale eller etterskuddsbetale når du har brikke. Det velger du når du bestiller brikken. Om du vil etterskuddsbetale så får du regning i posten på lik linje med vanlig passeringer men med noe rabatt.
![]() |
#8 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Kr-service
Jah det har vi fått erfart, har privatleaset bil fra Toyota. Kjørte til Bodø i høst og da var ikke den service tingen åpen, og glemte å surfe på nett å finne nettside å betale på.Som jeg vet de har. 300 kr plus plasseringen på 25 fikk vi regning i posten om
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Kr-serviceDet koster ingenting å ha brikke. Du betaler depositum på den, men det får du tilbake når du leverer den igjen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ah takk!
![]() |
#11 |
Type R ;)
Hvor: Nord
For oss så spiller det ingen trille om å gå på nettet å betale de 25 kr det koster. Er enklest,for vi har 2 biler, så er hips om haps hvilken vi kjører med og er ikke så ofte vi er i Bodø. I fjor kjørte vi 3 ganger og tok toget 5 ganger , i år har vi vært en gang og blir nok ikke å kjøre flere ganger da søskenbarnet mitt og ungen flytter lengre nord nå.Så å kjøpe noe bombrikke ting er bare bortkastet energi for da må jeg kjøpe til 2 biler og det gidder jeg ikke :lat:
![]() |
#12 |
![]() Sv: Kr-serviceDa har jeg fått ordnet med brikke, som kan brukes i begge bilene
![]() |
|
|