|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Avsnitt-spørsmålNå har jeg sett på flere innlegg jeg har skrevet, med avsnitt og gode greier, at avsnittene ikke dukker opp når jeg poster det. (enter) Selv om jeg går inn og redigere det, dukker de **** ikke opp. *annoyed* Whyyyyy?
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålOg innlegget over er et godt eksempel. Det var enter det der står (enter) og etter opp, og et par linjer under skulle Whyyyy stå.
|
|
|
#3 |
|
Administrator
|
Sv: Avsnitt-spørsmålNå har jeg sett på flere innlegg jeg har skrevet, med avsnitt og gode greier, at avsnittene ikke dukker opp når jeg poster det. (enter) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moden
|
Sv: Avsnitt-spørsmål
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålJeg bruker firefox. WYSISYG-innstillinger sist jeg sjekket.
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålDet hjelper ikke med 3 enter. (her skulle det vært 3 linjer ned)Nå har jeg tatt det til hit.
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
Sv: Avsnitt-spørsmålbr-koden blir automatisk oversatt til linjeskift. Skjer det det samme om du bruker vanlig svar og hurtigsvar? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålSamme hva jeg bruker, kommer på hurtigsvar, vanlig svar og når jeg endrer.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av HP : 04-10-06 kl 15:37. Årsak: Test av avsnitt |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålDet kom etter den blanke siden forsvant ...
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsnitt-spørsmålOg det funket.
|
|
|
#17 |
|
Administrator
|
Sv: Avsnitt-spørsmålHehe, det var nok noe javascript i den wysiwygen som ikke gikk helt bra sammen med din nettleser. Kanskje du har noen utvidelser som gjør det? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsnitt-spørsmålFølte meg jo ikke LITT blond når jeg leste denne diskusjonen nei... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Administrator
|
Sv: Avsnitt-spørsmål
Jeg har en eller annen utvidelse i min Firefox som gjør at enkelte sider låser seg når jeg surfer forum. Men nå for tiden bruker jeg bare Safari, så jeg har ikke tatt meg bryet med å finne ut hvilken enda … |
|
|
|
![]() |
|
|