Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Se resultatene: Med hvor stor "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?
Deltar fordi jeg syns det er gøy/ sosialt/ motiverende å trene mot 14 16,87%
Deltar fordi jeg sa "ja" i et svakt øyeblikk. Har egentlig ikke så lyst. 5 6,02%
Deltar selv om jeg absolutt ikke har lyst. Lot meg presse fordi de trengte fullt lag. 2 2,41%
Dustepoll/ deltar ikke 62 74,70%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 11:56   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?

Deltar ikke, og kommer ikke til å delta, med mindre noen gir meg valget mellom å løpe eller ta ei kule.

Gammel 03-05-12, 12:01   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk Divine meg til å sjekke "forventet løpstid" og hallo!!!!

Jeg kommer aldri i livet ned i makstiden der! Aldri! Jeg har sagt fra til lagsjefen også, så de får ta det de får!

Gammel 03-05-12, 12:11   #23
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Man trenger da ikke å løpe så fort. Jeg tar den tiden jeg trenger, for å si det sånn.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 12:12   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jada, men likevel! Det hjalp ikke på selvtilliten, akkurat....

Gammel 03-05-12, 12:21   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man stiller i blandet klasse, kan man virkelig få selvtilliten torpedert av å granske etappetidene, ja. Ei venninne som er omtrent på løpenivå med meg (godt trent, noenlunde grei på lange løp, men aldri vært noen sprinter), havnet i nederste skuff på resultatlista i sin klasse i fjor. En hovedårsak er at det er en stor overvekt av menn på de fleste etappene (og hun løp den lengste, tror jeg - der er nok mannsoverskuddet på sitt verste). Det er irriterende stor forskjell på menn og damer, altså. Og så må det være veldig mange der ute som er "naturlig" raske, tror jeg, og som takket være forholdsvis korte etapper slipper unna uten å være så gjennomtrente.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 13:22   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var utilregnelig, mulig også bevistløs, i gjerningsøyeblikket når jeg sa ja til å sykle Eidsvoll - Oslo. Lærte av mine feil, heretter sier jeg NEI-NEI-NEI!
Kan til nød stille i Skarverennet.

Sist redigert av Fløyel : 03-05-12 kl 13:28.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 13:31   #27
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært med mange ganger, alle frivillig

Er heller ikke av de raskeste, men det er jo gøy for det. I år skal vi, for første gang, ikke stille lag på jobben. Litt vemodig, men jeg hadde uansett måttet melde pass i år pga halvmaraton samme dag. Kommer sterkere tilbake neste år.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 13:32   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Hvor er det halvmaraton neste uke, løve?

Gammel 03-05-12, 19:34   #29
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn ca null grad. Løpe? Frivillig?

Som Smilefjes har jeg også løpt for å rekke fly. Men det er høyst ufrivillig. Det er laaangt fra den ene enden av Heathrow til den andre. Og særlig på høye heler.

Gammel 03-05-12, 20:11   #30
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg svarte ut i fra hva jeg tenkte den ene gangen jeg var med, og da syntes jeg faktisk at det var gøy og ga meg motivasjon for å trene. Jeg oppdaget at det faktisk ikke var tortur å jogge. Jeg løp slett ikke fort nok (vi deltok i blandet klasse), men vi hadde det gøy og jeg var stolt over å ha gjennomført. Det ble noe ødelagt i ettertid av at noen kolleger hang seg opp i hvor lang tid vi hadde brukt på de enkelte etappene og slikt, men jeg kunne uansett leve litt på at jeg hadde fått til noe jeg aldri i verden hadde trodd jeg skulle gjøre. Det var på ingen måte press hos oss, og jeg tror ikke det har vært det i årene etterpå. Ellers har bare ingen presset meg siden jeg var så dårlig.

Gammel 03-05-12, 21:16   #31
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor er det halvmaraton neste uke, løve?

Gøteborg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 21:28   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Ah. Gudsjelov langt unna. Jeg er ikke i halvmaratonform enda.

Gammel 09-05-12, 14:59   #33
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg deltar ikke. I den grad jeg i det hele tatt trener på løping, så begynner sesongen for mitt vedkommende omtrent samtidig som (eller kort tid før) stafetten arrangeres, og dermed er løpeformen på bunn. Hadde det vært på seinhøsten kunne det kanskje gått an. Kanskje.

Gammel 09-05-12, 15:38   #34
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så glad for at arbeidsplassen min for det meste stiller i samme kategori som Kirsebær.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 15:53   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg meldte meg helt frivillig den gangen jeg løp, og sa nei uten dårlig samvittighet i år. Det endte med at vi ikke fikk stilt lag i år, men det tar jeg på strak arm.

:ingen martyr:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 13:56   #36
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde det veldig gøy i helgen til tross for at jeg måtte løpe i 90 sekunder eller deromkring.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.