|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?
De som lager og sponser sekkene ønsker at de skal bruker i mer enn ett år, både fordi det er gode sekker og pga trafikksikkerheten. I tillegg kommer selvfølgelig miljøaspektet inn, at det er meningsløst å bytte en fullt brukbar sekk allerede etter ett år. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?ElinM: Nå er vel disse orange sekkene kanskje ikke helt passe til alle barn uansett? Star sin gutt er lang, så kan godt hende at en større sekk uansett vil sitte bedre på hans rygg? Jeg ville heller ikke brukt sekken i 2. men kjøpt ny, særlig når "alle" andre gjør det. Man er godt synlig med refleksvest også.
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?Jeg har aldri helt forstått det der med utdelte skolesekker. Her gjøres det ikke, og det er jo i strid med anbefalingen om å prøve forskjellige sekker og kjøpe en som passer til barnet. De er jo lite trolig at én sekk passer til alle førsteklassingene? Og her går så og si alle til skolen, fra starten av, og de bruker refleksvest.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?Niobe: Min og din kunne neppe hatt samme sekk.
|
|
|
#25 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?Vi var på jakt i fjor etter ny sekk til Knotten som da skulle begynne i 2. Han er ikke store karen (men drepte førsteklassesekken med en skolemelk som lå nedi der og koste seg over sommeren), og vi prøvde flere sekker. Vi endte faktisk med en Norheim sekk (G-sport), den satt mye bedre på hans rygg enn Bergans sine gjorde.
|
|
|
#27 |
|
er her
|
Sv: Galskap med 28L sekk til 7-åring?Vi har heller ikke utdelt sekker og regntrekket/reflekstrekket brukes flittig i den mørke tiden. Nå har Størsten snart brukt sin to år og jeg har egentlig ikke tenkt tanken at jeg bør kjøpe ny til han, må jeg det altså, hm får se hvordan den sitter på ryggen hans etter ferien.
|
|
![]() |
|
|