|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å male et spisebord hvitt
Var det så pent da? Det var litt gulig, synes jeg. Men vi har ikke hentet bordet enda, jeg vil se det litt an, hvordan det ser ut her i den nyoppussede stua og hvordan det er i RL. Kan hende vi ikke vil male det allikevel, men nå har jeg i hvert fall fått mange gode tips i tilfelle vi vil ha det i hvitt. Tusen takk.
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser ut til å være i original stand. Da ville det sittet langt inne hos meg å male over det, hvis det i tillegg er i god stand. Det ser man jo ikke så lett av bildene.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Det er flammebjerk, det skal være gyllent. Jeg syns det ser ut som det er i veldig god stand, maler du det kan det aldri restaureres tilbake til originalstand. Det mister også verdi. Jeg tror det kan bli veldig pent om du får lakket det opp og skiftet trekk til putene.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg har malt et slikt møblement (lignende) selv og er veldig fornøyd. Skiftet bordplaten vi da, så den er i mørk eik, mens resten av bordet og stolene er hvite, og stolene er trukket om. Lekkert smekkert!!
|
![]() |
|
|