|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)googler litt. fant denne http://www.prosal.no/index.php?main_...products_id=87 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)Jeg fikk ei (lin) skjorte hvit ved å håndvaske i blenda hvit, legge til tørking i sola UTEN å skylle først, deretter vasket jeg på nytt, og skylte godt og soltørket igjen.
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)Føyer meg til tipset om solbleking, har fått min gule skjorte hvit igjen ved skikkelig sol-kur. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)Jeg kokte den med vaskemiddel og lå den litt i svakt klorvann. Gikk kjempe fint. Den ble flott. Litt sol nå så er den nydelig.
|
|
|
#27 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)
Nei, dersom du bor på et sted der solen aldri skinner så foreslår jeg heller å se etter et sted du vil flytte til. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)Lørdag it is: http://www.yr.no/sted/Norge/Hordalan...idsvarsel.html
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Sv: Klorbleke bunadsskjorte/forkle? (bomull)Min bunadskjorte var blitt skikkelig gul og stygg. Jeg leverte den inn på vaskeri, og den kom tilbake kritthvit. |
|
|
|
![]() |
|
|