Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deler barna rom?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-12, 21:42   #81
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deler barna rom?

Min erfaring er at små barn (2-10-ish) liker og også foretrekker å sove sammen. Behovet for privatliv og noe eget kommer med alderen, og da er det greit å kunne tilby dem det. Langt ifra et must, det blir folk av de fleste, men jeg antar at storesøsters behov for å ha mellomsøster hos seg om kvelden/natten vil avta med årene. Når hun er 14 og mellomsøster 10, vil aldersforskjellen blir mer tydelig og behovet større. Tror jeg.

Gammel 05-05-12, 07:22   #82
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør det. Alle fire på ett rom....
Helt frivillig. For vi har et helt rom med familiekøye som står tomt. Vi har bare to barnerom så de vil aldri få helt eget rom uansett. Men nå trives de glimrende med å dele.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 07:41   #83
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har 3 soverom og 3 barn. Aller helst ville alle tre delt rom. De to store deler rom nå. Eldstemann er tilbudt eget rom, men han vil ikke.

Jeg tror også en del problemstillinger blir veldig formet av vanen. Jeg og mannen er oppvokst i store hus og trodde romdeling kom til å bli problematisk. Der tok vi grundig feil. Når vi skaffer oss større hus ser jeg lett for meg at ungene vil dele rom og at et gjesterom vil stå tomt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 09:15   #84
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mine elsker å dele rom. Nå er de snart 9 og 11 og sover på hvert sitt rom i ukedagene, men sammen i helgene.

Gammel 05-05-12, 13:54   #85
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine trodde faktisk at de to minste skulle inn på rommet til de to største. Noe som var helt greit, men de mente det ble litt dårlig plass til annet enn senger.

Gammel 05-05-12, 15:49   #86
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tvillingene (gutt/jente på fire) deler rom nå. Vi har tidligere hatt alle tre på samme rom. Etterhvert er det kanskje mer aktuelt at jentene deler. Vi har bare tre soverom.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 17:53   #87
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Våre på snart 4 og 6 har delt rom i tre år. Har funket som fjell. Nå når seksåringen er skolejente er det ikke fullt så kult, all den tid Tigergutten fortsatt våkner på natten - og vekker henne i samme slengen. Når vi flytter nå får de hvert sitt rom.

Jeg delte rom med søstra mi til jeg var ti. Ikke like kult for henne, som var syv år eldre enn meg.

Gammel 07-05-12, 11:31   #88
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle har hvert sitt rom, men de to minste deler seng om natten etter eget ønske. Begge to sover bedre om natten og sovner fortere om kvelden. Det går litt i perioder. Men så lenge de legger seg fint til, så får de lov

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.