|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Deler barna rom?Min erfaring er at små barn (2-10-ish) liker og også foretrekker å sove sammen. Behovet for privatliv og noe eget kommer med alderen, og da er det greit å kunne tilby dem det. Langt ifra et must, det blir folk av de fleste, men jeg antar at storesøsters behov for å ha mellomsøster hos seg om kvelden/natten vil avta med årene. Når hun er 14 og mellomsøster 10, vil aldersforskjellen blir mer tydelig og behovet større. Tror jeg.
![]() |
#82 |
can-jur
|
![]() Sv: Deler barna rom?Ja, det gjør det. Alle fire på ett rom....
![]() |
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deler barna rom?Vi har 3 soverom og 3 barn. Aller helst ville alle tre delt rom. De to store deler rom nå. Eldstemann er tilbudt eget rom, men han vil ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deler barna rom?Mine elsker å dele rom. Nå er de snart 9 og 11 og sover på hvert sitt rom i ukedagene, men sammen i helgene.
![]() |
#85 |
maler
|
![]() Sv: Deler barna rom?Mine trodde faktisk at de to minste skulle inn på rommet til de to største. Noe som var helt greit, men de mente det ble litt dårlig plass til annet enn senger.
![]() |
#87 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Deler barna rom?Våre på snart 4 og 6 har delt rom i tre år. Har funket som fjell. Nå når seksåringen er skolejente er det ikke fullt så kult, all den tid Tigergutten fortsatt våkner på natten - og vekker henne i samme slengen. Når vi flytter nå får de hvert sitt rom.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deler barna rom?Alle har hvert sitt rom, men de to minste deler seng om natten etter eget ønske. Begge to sover bedre om natten og sovner fortere om kvelden. Det går litt i perioder. Men så lenge de legger seg fint til, så får de lov |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|