|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kleskode i bryllup for barn
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kleskode i bryllup for barnVi skal til Italia på bryllup i slutten av juni og har ikke vurdert dress til junior en gang. det blir en pen kortbukse, lett kortermet skjorte og sandaler. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Kleskode i bryllup for barnJeg hadde ikke vurdert dress. Skjorte, pen bukse eller shorts og evt vest. Dress i varmen på småbarn blir nærmest mishandling. Sjekk zara eller wheat. Her i byen har de gråhvite linbukser og vester som ville vært perfekt her, lurer på om merket er mayoral.
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kleskode i bryllup for barnJeg hadde nok tatt paa barna dress, dersom det ikke var noen barnedresscode i en annen retning. Bryllup er bryllup... Vedr. temperatur, er det ofte kaldt der hvor man har selve festen (aircondition) for ikke aa snakke om at det er iskaldt inne i kirkene (de lokale har paa seg pels i kirken selv midt paa sommeren). Om man vil droppe dress, skjönner jeg det. Imidlertid hadde jeg ikke kledd dem i shorts. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kleskode i bryllup for barnJeg hadde ikke kjøpt dress, nei. Noe i lin høres fint ut, noe ala det Niobe foreslår eller Katta.
|
|
|
#30 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Hvis dere skal vaere ute, synes jeg det er helt riktig aa droppe dressen. Hadde ikke faatt med meg det. |
|
|
|
![]() |
|
|