|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenJeg bruker Gucci "Envy", og Chanel No 5. Chanel er det min kjære som er STOR fan av. Men den lukter faktiskt godt på meg. På min søster lukter den rett og slett dritt. :knigg: |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenJeg var i spania nettopp, og kjøpte med meg "Be delicious" fra DKNY. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Come what may...
|
Sv: Den store parfymetrådenDolce & Gabana har The One! Den lukter også skikkelig godt, ihvertfall på meg da!
|
|
|
#104 |
|
trøtt
|
Sv: Den store parfymetrådenJeg hadde med meg følgende hjem fra ferie: |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenJeg fikk plutselig Calvin Klein sin Eternity moment som velkomstgave for å ha abonnert på woman, men har ikke åpnet den. Vet ikke om jeg skal beholde den selv eller gi den bort i gave. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenJeg skifter mellom DKNYs Be Delicious og Energizing Fragrance av Shiseido. Sistnevnte er det knapt noen som har hørt om har jeg følelsen av, men den er veldig god. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den store parfymetrådenBruker man CK one fremdeles, altså? Jeg digger den lukten, den er jo litt mann også. Mannelukter lukter best.
|
|
|
#112 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Den store parfymetråden
Den var en gave. Men den lukter ikke så verst.
|
|
|
#113 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenNoen fler som kan fortelle litt om parfymene fra Clean?
|
|
|
#114 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store parfymetrådenJeg og lurer fælt på Clean. Hvor kjøper man disse, og er de noe gode egentlig
|
|
|
#115 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har både den vanlige CLEAN og CLEAN Fresh Laundry. Begge kan anbefales på det varmeste. Jeg har kjøpt dem på et Estetique parfymeri.
|
|
|
#116 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#118 |
|
Ikke fullt så fin
|
|
|
|
#119 |
|
Kidding, right?
|
Denne har jeg også falt for nå; den var utrolig fresh og deilig, selv om den er litt tung samtidig på en måte. Snadder!
|
|
|
|
#120 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Den store parfymetrådenMin favoritt om dagen er Deep Red fra Hugo Boss Sist redigert av lil'c : 02-04-07 kl 18:05. |
|
|
|
![]() |
|
|