Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 13:45   #101
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg bruker Gucci "Envy", og Chanel No 5. Chanel er det min kjære som er STOR fan av. Men den lukter faktiskt godt på meg. På min søster lukter den rett og slett dritt. :knigg:

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 23:48   #102
Polkadot
Passiv

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg var i spania nettopp, og kjøpte med meg "Be delicious" fra DKNY.

Nå ønsker jeg meg "The one" (husker ikke helt hvilket merke) og Hugo Boss sin "Femme".

Men jeg har fortsatt rester av de andre jeg har i kjøleskapet, så kommer nok til å vente til de er brukt opp.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 12:08   #103
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dolce & Gabana har The One! Den lukter også skikkelig godt, ihvertfall på meg da!

Gammel 23-01-07, 00:34   #104
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde med meg følgende hjem fra ferie:

La Praire: Silver Rain
Lacoste: Inspiration
Clarins: Amour tojour
C. Klein: Eternity Moment
D&G: Den orginale (rød) (Denne har jeg hatt før, men ikke brukt på noen år, fant den i 25 ml og da er det greit å prøve den igjen.)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 15:29   #105
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg fikk plutselig Calvin Klein sin Eternity moment som velkomstgave for å ha abonnert på woman, men har ikke åpnet den. Vet ikke om jeg skal beholde den selv eller gi den bort i gave.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 09:53   #106
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok fram en parfyme jeg ikke hadde brukt på lenge, Armani She. Plutselig var den bare deilig!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 01:40   #107
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg skifter mellom DKNYs Be Delicious og Energizing Fragrance av Shiseido. Sistnevnte er det knapt noen som har hørt om har jeg følelsen av, men den er veldig god.

Fikk forresten D&G Feminine til jul. Den var definitivt ikke meg; lukter som Wunderbaum (i allefall på meg).

Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 01:43   #108
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker man CK one fremdeles, altså? Jeg digger den lukten, den er jo litt mann også. Mannelukter lukter best.

Jeg har bare to parfymer, som jeg aldri bruker. En eller annen dameflaske, Jean Paul? Og så en som jeg tror heter Beautiful. Rosa greie.

Gammel 10-03-07, 01:56   #109
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du burde jo bruke Ô de Lancome - den lukter sitron!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 01:57   #110
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker kun fersk sitron.

Gammel 10-03-07, 02:08   #111
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og så en som jeg tror heter Beautiful. Rosa greie.

Den hørtes jo ut til å være skikkelig deg

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 02:11   #112
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Den hørtes jo ut til å være skikkelig deg

Den var en gave. Men den lukter ikke så verst.

Gammel 10-03-07, 15:08   #113
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Noen fler som kan fortelle litt om parfymene fra Clean?

Gammel 10-03-07, 22:25   #114
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og lurer fælt på Clean. Hvor kjøper man disse, og er de noe gode egentlig . Har ellers kjøpt Stella sin nyeste (McCartney), noe med nr 2. Jah, god til å forklare.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 14:51   #115
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg og lurer fælt på Clean. Hvor kjøper man disse, og er de noe gode egentlig .

Jeg har både den vanlige CLEAN og CLEAN Fresh Laundry. Begge kan anbefales på det varmeste. Jeg har kjøpt dem på et Estetique parfymeri.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 19:25   #116
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Escada, Margaretha Ley. Har brukt mange andre parfymer, men det er alltid når jeg har på meg Escada at jeg får høre at jeg lukter godt. Så da er i grunnen valget enkelt

Gammel 31-03-07, 22:34   #117
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min absolutte favoritt er "Tempore Donna" av Laura Biagiotti - men den produseres ikke lenger.

Nå for tiden liker jeg denne best:

Veldig behagelig og frisk lukt!

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 23:44   #118
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Denne er jeg utrolig fornøyd med.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 01:27   #119
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hugo Boss' Pure Purple

Denne har jeg også falt for nå; den var utrolig fresh og deilig, selv om den er litt tung samtidig på en måte. Snadder!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 02:46   #120
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Den store parfymetråden

Min favoritt om dagen er Deep Red fra Hugo Boss

Også har jeg vært veldig glad i Blu fra Bvlgari

Også har jeg en eldre Tommy Girl

She og White har jeg også likt veldig godt.

Og denne har jeg

la Belles de Ricci fra Nina Ricci (Min er grønn med rosa krone)

Trenger ny, og tror jeg skal teste CLEAN Fresh Laundry jeg altså, og Flower Bomb'n.

Sist redigert av lil'c : 02-04-07 kl 18:05.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.