|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)Det er tydelig mye følelser ute og går i denne saken. Og ut fra Oslo-avisenes dekning og kommentarer på saken aner jeg en god del bitterhet i sør. Personlig synes jeg det er lite kledelig. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)
Dagbladet stiller i særklasse i dag.
|
|
|
#63 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg synes media har en forpliktelse til å få formidlet til det norske folk hvor gal denne avgjørelsen var |
|
|
|
|
|
#64 |
|
sjelden
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Helt i orden, jeg skrev innlegget med en aldri så liten dose humor. Derav blinkesmiley. Men jeg mener fortsatt at det var en totalt feil avgjørelse, men den diskusjonen er tydeligvis død her inne. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
sjelden
Kan du punkte opp hvorfor du syns den avgjørelsen er feil? |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Folket som må betale?
|
|
|
#68 |
|
|
Helt enig i at vi utgangspunktet har råd. Hele innlegget var skrevet litt med en aldri så liten ironi. (Jmf. typiske klager fra sofasliterne som aldri gidder å ta ett standpunkt, og som bare brokker seg over hva skattepengene deres går til)
Ja det kunne jeg. Men ikke i kveld. Jeg er en ganske grundig debattant når jeg først begynner, og det ville ta meg ganske lang tid å formulere dette riktig. Sist redigert av Koma : 01-04-07 kl 00:58. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
sjelden
Jeg tror det kommer flere tilgode her nord, i og med at de faktisk ikke har dette tilbudet i nærheten det hele tatt, jeg velger å tro at de som bor i Oslo og Tr.heim har kortere vei til nærmeste ishall.
Hvis vi hadde ishaller, var det vel mulig at vi faktisk kunne utvikle flere hokeyspillere.
Jeg tror tror det er like enkelt for de som bor i Midt-Norge å reise til Trømsø, som Oslo. Dessuten vil et OL i Tromsø åpne mulighetene også for våre naboland. Sverige, Finland, og Russland har store byer, som sikkert inneholder mange mennesker, som ønsker å oppleve et OL. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken by blir Norges søkerkandidat til OL? (Dagbladet)Jeg bor i Oslo, men klarer ikke å oppdrive noen entusiasme for OL her i sør. Been there, done that, liksom. Booring. Det tilfører ingenting nytt!
|
![]() |
|
|