|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Hertuginne
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?
|
|
|
#103 |
|
Fortynnet
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Jeg har ikke helt trua på den der stappingen de driver med heller. At de for enhver pris skal kreere en slags livlinje ved å skvise folk inn på midten. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Jeg har da livlinje? |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Trøtt
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Klart vi tar flere oppdrag! Hvem vil du bli, Storm? Feminin og klassisk eller høy og mørk?
|
|
|
#109 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#110 |
|
intro
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Tamaris, Karamellen - hadde Palmen lagt ut bildet av den andre siden av skoen, ville det til og med vært lesbart:
|
|
|
|
#111 |
|
Hertuginne
|
Tamaris. Her er direktelink:
|
|
|
#112 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Jeg fant de selv (søkte på kilehæl) og bestilte i svart. Jeg likte godt de fra Vagabond på første siden her, men disse tror jeg har mer moderat hæl, noe som passer meg bedre.
|
|
|
#113 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Jeg skjønner meg overhode ikke på klær, og mangler også den derre bruksanvisningen som andre synes å ha. Jeg får nesten angst av klesbutikker, og finner aldri fram i jungelen av klær. Men inspirert av denne tråden er jeg nå den lykkelige eier av 5 nye topper (bl.a. den hvite og grønnstripete cardiganen over her) og en vårjakke. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Vil bare tipse om DAY-butikken på Byporten. De har en kolleksjon som heter 2ndDay som er litt enklere i stilen (men rocka) og billigere og skikkelig kul |
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?Hah. Jeg har klart å gå inn i klesbutikker, ta med klær inn i prøverom, (selv om jeg ga opp et par ganger og gikk ut igjen), faktisk kjøpe noen plagg, og ikke rømme til nærmeste bokhandel i stedet for. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
intro
|
Ja, nå er det sannelig på tide at de får strammet seg litt opp i klesveien.
|
|
![]() |
|
|