|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg skal levere kake til salg på skolen 17. mai. Den skal leveres kvelden før. Jeg er selv lei av at det nesten utelukkende selges sjokoladekaker på slike tilstelninger, så jeg har lyst til å lage noe annet. Men jeg har verken baketalent eller flust av tid, så det må være enkelt.
|
|
|
#2 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førCamomillas vaniljekake.
|
|
|
#3 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førGulrotkake er veldig godt og holdbart. Det tar litt tid å raspe alle gulrøttene, ellers er kaka lettlaget. Osteglasuren tar også litt ekstra tid, men det er jo veldig godt da, ellers går det an å gjøre det enkelt ved å bare strø litt melis på toppen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førEplekake. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førKrydderkake eller banankake?
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førKaramellkaka til Nenne. Full av sukker og fett og dødsgod! Og enkel.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førR.O.O.M gulrotkake: http://detsoteliv.no/print.php?1836
|
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg glemte å si at jeg trenger oppskrifter. Jeg aner ikke hvordan man slumser.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førEller denne; kulturkake. Jeg bytter ut rosinene med hakket sjokolade, og dropper glasuren. Blir også god som muffins. http://detsoteliv.no/print.php?574
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førGulrotkaken til r.o.o.m er liten form - men kjempegod å lagre.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen før
Jeg dobler den til stor langpanne.
|
|
|
|
#13 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eklektisk
|
Dette er omtreng som surmelkskaken. Jeg har ikke noe i (rosiner og sjokolade) og ingen glasur. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førTakk for mange gode tips. Nå ble jeg veldig kakesulten her.
|
|
|
#16 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førCamomillas vaniljekake hadde jeg testet ut på forhånd om du vil bruke den. De fleste får den til å bli god, men noen (inkludert meg |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førjeg er og ikke frelst på camomillas vaniljekake altså. Kaker uten egg er vanskelig å få til skikkelig gode, synes jeg. - Min ble litt som gummi på no vis. (men smaken var god den altså)
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førDa utgår den, tror jeg. Jeg er så elendig på å bake at jeg trenger en kake som er idiotsikker.
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Enkel langpannekake som IKKE er sjokoladekake og som kan lages dagen førJeg synes vaniljekaken er ok, men ganske oppskrytt. Den er langt mer ordinær enn man får inntrykk av.
|
|
![]() |
|
|