|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?
Det egentlige navnet gir ikke like innlysende assosiasjoner, altså. Det er antakelig bare jeg som reagerer, folk flest har ikke navnet i vokabularet sitt. Men jeg vurderer å nevne det for personen bak, om det skulle passe sånn.
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Unngår du IKEA på grunn av utvalget altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg kan melde om at skoene jeg kjøpte er i lær på innsiden og utsiden, og kostet 299,-, og sitter veldig godt på foten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg handler vel omtrent bare i kjedebutikker, Nille til stæsj og bursdagsting, Coop Prix fordi det er nærmest og jeg har kort, Økonomisko hvis jeg finner noe jeg liker og til ungene pensko, gummistøvler, sandaler.
![]() |
#65 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg lurer også fælt på navnet på den butikken, kjenner jeg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg er litt der lykken er. Jeg har et par skinnstøvletter jeg kjøpte på Økonomisko for to vintre siden - de er like fine ennå. Jeg har veldig blandet erfaring med merkenavnprodukter og synes mye koster adskillig mer enn det smaker. Ergo prøver jeg å se litt forbi navnet på både butikk og varer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Hertuginne
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg har ingenting i mot et godt tilbud, og kunne fint funnet på å kjøpe sko på Økonomisko om det var der jeg fant sko jeg likte. Jeg kjøper mye basisklær på H&M, Cubus, KappAhl og tilsvarende, både til meg og til ungene. Til meg selv så har jeg også kjøpt klær som koster mye, mye mer penger enn det, så jeg kombinerer fint mellom begge deler. (Og ikke spør SF hva hun synes om veskekjøpene mine.
![]() |
#68 |
En Som Trener
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg ble også nysgjerrig på navn som gir assosiasjoner som Lolita barneklær.
![]() |
#69 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg tror kanskje jeg skal være forsiktig med å prikke navn til dem jeg ikke kjenner ganske godt, jeg. Jeg veit at vedkommende er aktiv på nett, og jeg har idessuten kke noe ønske om å henge ut personen. Å dele navnet vil også gjøre det lett å finne ut hvor jeg bor.
![]() |
![]() |
#70 |
Off the map.
|
Nå har jeg ikke sett deg, men jeg tror du er en sånn som har en kropp som passer i billige jeans og da er jo det helt sikkert helt suverent!!
![]() |
#71 |
flisespikker
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?En kropp som passer i billige jeans.
![]() |
#72 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg kjøpte disse på økonomisko i fjor, forresten. de overlevde en sesong og er klar for nr. 2. Og de er gode.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Hertuginne
|
Jeg tror det er et kompliment, jeg tolket det ihvertfall som det.
![]() |
#74 |
Glamorøs
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg blir både svett og får gnagsår av mine dyre designerskinnpumps til 2500,- om jeg går barbeint i dem på varme sommerdager. Jeg tror ikke man bør forvente mer magi fra Økonomisko enn andre sko, altså.
![]() |
#75 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Off the map.
|
Det kom litt feil ut.
![]() |
#78 |
Borte
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Billy Jean.
![]() |
#79 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|