|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Off the map.
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?
Sant det, men du merker sikkert forskjell om man tar av seg skinnsko og tar på seg harde sko av skai altså. Da snakker vi gnagsår bare av å ha dem på, og klamt blir det på en helt annen måte.
![]() |
#82 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg går aldri innom Økonomisko, men jeg kunne gjort det om jeg visste at de har noe jeg ønsker meg der. De skoene jeg vet andre har kjøpt der, har jeg ikke likt utseendet på.
![]() |
#83 |
Glamorøs
|
Ja, men nå snakket Maverick engang om skinnsko i innlegget du svarte på da.
![]() |
#84 |
Off the map.
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Nei, gjorde hun? Jeg tror det er skinn inni og skai utenpå - eller tar jeg feil? Og hvis ja - er det jevngodt med skinnsko?
![]() |
#85 |
Impulsiv innimellom
|
Er det disse småskoene som er litt sånn ballerina? De kjøpte jeg for 2 år siden og de er like fine og gode i dag. Og like gode å gå i som Vagabond sine.
![]() |
#86 |
|
Jeg skrev lær på utsiden og innsiden. Eller skinn, da. Det er sånne med kilehæl. (Og det er i hælen det er spart penger, så klart.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
flisespikker
|
Jeg skjønte at det var det du mente, altså.
![]() |
#88 |
|
Passer best i billige sko? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Glamorøs
|
Du tar feil, hun skrev lær på inn- og utside. Lær er det samme som skinn.
![]() |
#91 |
Har tro på forbedring
|
Det finnes sko med lær på innsiden ja - de er ikke fullt så klamme som skaisko, kanskje, men definitivt ikke fullgod som lærsko.
![]() |
#92 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Pga fristelsene, jeg blir svak og kommer hjem med ting jeg i utgangspunktet ikke skulle ha, og angrer litt på. Sånn er jeg på H&M også. Bedre å sende mannen. Har ikke noe å si på kvaliteten på våre IKEA møbler.
![]() |
#93 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg blir så rørt når Lille i går var klissvåt og klam på føttene i sine nye Superfit joggesko med lufting og alt mulig til 700 kr. De er gode på foten da, det skal de ha. Men kunne vel like gjerne vært av skai sånn ellers.
![]() |
#94 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg kastet minstens Friends vinterstøvler hun fikk av tanten. 4 uker med våte ben var nok. Hun fikk søsterens utgåtte og litt for store Geox, da var jenta tørr igjen og fikk mye mer støtte rundt ankelen. Men barne skoenes resistens mot vann kan være vanskelig å bedømme, de lar jo vannet renne inn fra toppen.
![]() |
#95 |
En Som Trener
|
Motsatt erfaring her i vinter.
![]() |
#96 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Nei ikke pga navnet, men dårlig kvalitet gidder jeg ikke bruke penger på. Økonomisko har skikkelig kjasne sko som er vonde å gå på. Og jeg har vært der inne en del ganger, så de har ikke overbevist ennå. Men feks Skopunkten har jeg funnet litt på.
![]() |
#97 |
Passiv
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Sånn for ordens skyld så har jeg originalversjonen av skoa til Mavis og kan rapportere at hælene på dem ble stygge fort. |
![]() |
![]() |
#98 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Åh, nå kom jeg på en billigbutikk jeg elsker over ALT i verden av butikker.
![]() |
#99 |
geskjeftig
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Nei, jeg kan ikke si meg spesielt snobbete på navn, og ville klart ha handlet f.eks. billige sko dersom jeg hadde grunn til å tro at de var noe tess. Sko og annet dyrt utstyr kjøpes gjerne ikke inn uten at jeg har sjekka tester og sånt på nett, så om billige ting slår godt an der, er det absolutt en mulighet.
![]() |
#100 |
|
![]() Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?Jeg kan melde om at buksen jeg kjøpte til 199,- i går har ført til at alle menn jeg har hatt kontakt med i dag hovedsakelig har sett på lår og rumpe. Jeg slites mellom å aldri mer bruke den, eller kjøpe fem til. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|