|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
... men ikke nødvendigvis i kombinasjon med alenetid.
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
Ja, der er jeg verken inn- eller utadvendt, men snarere bortvendt, tror jeg.
|
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?En ekstrovert lader batteriene sine og får mentalt påfyll ved å interagere og sparre med andre, og "prater før (mens) han tenker". Mye tankeprossesering foregår verbalt, som at man snakker seg frem til en mening.
|
|
|
|
#25 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Her er en interessant og bra artikkel om forskjellene mellom å være intro/ekstrovert:
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg tror jeg tok en sånn test for noen år siden, men husker ikke resultatet. Tror nok det var en I med der. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Fant en selv. Tok en kort versjon, så den er vel ikke så grundig, men resultatet var vel noe som forventet: Introverted (I) 59.46% Extroverted (E) 40.54% Intuitive (N) 51.52% Sensing (S) 48.48% Feeling (F) 51.85% Thinking (T) 48.15% Perceiving (P) 64.71% Judging (J) 35.29% Jeg er ikke ekstremt den ene eller andre veien, det kan nok stemme med at jeg ikke helt klarte å plassere meg selv i den ene eller andre båsen. Jeg er litt begge deler. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sånn passe sane
|
Jeg også. Jeg er også usikker, men tror jeg er utadvent introvert.
|
|
|
#29 |
|
Tidsklemma
|
Vil du dele linken?
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Ja, beklager, den burde jeg jo ha lagt med. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg er helt klart utadvendt ekstrovert. (Noen som ser at å være sykemeldt et år og tusle hjemme alene er en utfordring...)
|
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?For noen grisejenter dere er!
|
|
|
#33 |
|
Audacious
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg pleier å få ESTJ ("The Administrator") på sånne tester. Jeg er både utadvendt og ekstrovert. Extroverted (E) 78.13% Introverted (I) 21.88% Sensing (S) 57.14% Intuitive (N) 42.86% Thinking (T) 53.85% Feeling (F) 46.15% Judging (J) 72.73% Perceiving (P) 27.27%
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg er veldig klart introvert i den forstand at jeg henter energi i alenetid, tenker gjennom problemer og bestemmer meg før jeg snakker om dem, og generelt lever mye inni mitt eget hode. Men jeg er så pratsom, lattermild og som regel så lite sjenert at folk gjerne ler av meg når jeg sier at jeg er introvert. Jeg liker godt å snakke for forsamlinger også, også når det involverer dialog.
|
|
|
#35 |
|
kamerat
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg kommer ut som INTJ, og har høy score på I (har bikket 90 % flere ganger).
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Herregud, der har du meg i et nøtteskall. Og jeg har alltid fått kjeft av foreldrene mine for at jeg er sånn! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Ingen overraskelse her nei.
|
|
|
#38 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg var en F, men det har jeg sluttet med.
|
|
|
#39 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Som Asca ser jeg, ESTJ.
|
|
|
|
#40 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg er INFJ. Får det hver gang jeg tester, og jeg mener stort sett dette stemmer bra. Introverted (I) 61.29% Extroverted (E) 38.71% Intuitive (N) 68.97% Sensing (S) 31.03% Feeling (F) 60% Thinking (T) 40% Judging (J) 78.57% Perceiving (P) 21.43%
|
![]() |
|
|