|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slike mennesker trenger man ikke i livet slitt. Slette, blokkere, ignorere og tenke
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Signerer de over meg. Fjern dette mennesket fra livet ditt.
![]() |
#23 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...jeg fikk de svarene og synspunktene jeg trengte. derfor er innlegget nå fjernet! Takk for råd og støtte Sist redigert av Wingman : 11-05-12 kl 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Dette kvinnemennesket er jo vanvittig frekt. Hun tramper med elefantføtter inn på et privat område. At hun attpåtil er en omsorgsperson for ditt barn til tider gjør saken enda mer graverende. At du ikke fjerner henne fordi du ønsker å holde henne under oppsikt kan jeg forstå og at ting skrives i affekt kan skje. Men for at du skal komme videre så tror jeg på sikt at det kan være lurt å fjerne henne. Spar på alt hun har skrevet og fortsett å svare at dette er en privatsak mellom deg og mor. Alt hun sier kan brukes i mot henne på ett senere tidspunkt med de rette instanser tilstede.
![]() |
#25 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slett, ignorer, blokk. Bruk energien din på noe annet.
![]() |
#27 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Du og eksen har en avtale om fast bosted hos deg og samvær hos mor, ikke sant? Har dere en konflikt eller samarbeider dere? |
![]() |
![]() |
#30 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Jeg hadde slettet den statusen på Facebook. Kan godt skjønne at du i et agitert øyeblikk livet ut av deg, men slett den nå. Ikke gå ned på hennes nivå. Jeg er helt enig i det alle andre her sier: ignorer, ikke svar og la dette forbli en sak mellom deg og moren. Ethvert svar du gir, uansett hvor diplomatisk eller direkte du skriver, vil være vann på mølla. Jeg kjenner "typen", det tro jeg mange gjør - og dialog funker sjelden.
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Slett som venn ja, og legg ikke ut kryptiske hintende statusoppdateringer på FB. Det er ikke bra det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal få høre mye ...Da ble henne og hennes nærmeste fjernet fra min FB. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
langt frustrasjonsinnlegg |
|
|