Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg skal få høre mye ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 23:17   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal få høre mye ...

Slike mennesker trenger man ikke i livet slitt. Slette, blokkere, ignorere og tenke

Barnefordelingen er en privatsak mellom deg og mor. Dere har garantert en årsak til at barnet i hovedsak bor hos deg. Denne årsaken raker ingen utenforstående.

Og for å si det åpenlyste - fedre kan være vel så gode omsorgspersoner som mødre. :gift med en slik en:

Gammel 11-05-12, 00:09   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Signerer de over meg. Fjern dette mennesket fra livet ditt.
Eneste jeg reagerer litt negativt på fra din side er at du legger dette som en kryptisk status på FB, slikt gir vann på mølla for avsender og hennes meningsfeller.

Vern om deg selv og barnet ditt. Og det gjør man ikke ved å bruke sosiale medier, mener nå jeg.

Gammel 11-05-12, 00:18   #23
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

jeg fikk de svarene og synspunktene jeg trengte. derfor er innlegget nå fjernet! Takk for råd og støtte

Sist redigert av Wingman : 11-05-12 kl 11:11.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 00:38   #24
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Dette kvinnemennesket er jo vanvittig frekt. Hun tramper med elefantføtter inn på et privat område. At hun attpåtil er en omsorgsperson for ditt barn til tider gjør saken enda mer graverende. At du ikke fjerner henne fordi du ønsker å holde henne under oppsikt kan jeg forstå og at ting skrives i affekt kan skje. Men for at du skal komme videre så tror jeg på sikt at det kan være lurt å fjerne henne. Spar på alt hun har skrevet og fortsett å svare at dette er en privatsak mellom deg og mor. Alt hun sier kan brukes i mot henne på ett senere tidspunkt med de rette instanser tilstede.

Gammel 11-05-12, 02:55   #25
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Slett, ignorer, blokk. Bruk energien din på noe annet.

Dette er vel på åpent forum, er det ikke? Så jeg ville slettet det du har lagt ut her også.

Gammel 11-05-12, 06:16   #26
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det altså fremdeles mennesker som oppriktig mener at mor alltid er den beste omsorgspersonen?

Gammel 11-05-12, 07:51   #27
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Finnes det altså fremdeles mennesker som oppriktig mener at mor alltid er den beste omsorgspersonen?

Helt på trynet!

Gammel 11-05-12, 08:09   #28
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun er ingen rødstrømpe, kun idiot.

Gammel 11-05-12, 08:28   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du og eksen har en avtale om fast bosted hos deg og samvær hos mor, ikke sant? Har dere en konflikt eller samarbeider dere?

Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 08:35   #30
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde slettet den statusen på Facebook. Kan godt skjønne at du i et agitert øyeblikk livet ut av deg, men slett den nå. Ikke gå ned på hennes nivå. Jeg er helt enig i det alle andre her sier: ignorer, ikke svar og la dette forbli en sak mellom deg og moren. Ethvert svar du gir, uansett hvor diplomatisk eller direkte du skriver, vil være vann på mølla. Jeg kjenner "typen", det tro jeg mange gjør - og dialog funker sjelden.

Gammel 11-05-12, 09:18   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Slett som venn ja, og legg ikke ut kryptiske hintende statusoppdateringer på FB. Det er ikke bra det heller.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 11:12   #32
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Da ble henne og hennes nærmeste fjernet fra min FB.
Statusen slettet og meldingene i innboks arkivert.

takk for tips!

Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-12, 12:15   #33
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Emneord
langt frustrasjonsinnlegg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.