|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Epikur
|
Sv: Bæresjal eller bæresele?Vi har brukt ergosele fra nyfødt. I tillegg har vi brukt mye elastisk sjal.
|
|
|
#22 |
|
Epikur
|
Sv: Bæresjal eller bæresele?Mannen har også vært veldig glad i både elastisk sjal og ergosele, forøvrig. Så lenge de var svarte og ikke i femihippie-farger, for å sitere ham.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæresjal eller bæresele?Jeg var også superfornøyd med Manducaen, men brukte elastisk sjal de første fire månedene. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2012
![]() |
Sv: Bæresjal eller bæresele? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæresjal eller bæresele?Jeg liker best elastisk sjal de første månedene. Til litt større barn foretrekker jeg manduca. Jeg har hatt Mei Tai også, men synes det blir mye lange reimer og knyting. Synes manducaen er bedre å bære i også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bæresjal eller bæresele?Jeg brukte også sjal de første månedene, jeg valgte elastisk med vevd midtstykke - den er litt enklere å få stabil for sjalnoviser, synes jeg. Mitt het Moby D, men det er jo 5 år siden.
|
![]() |
|
|