Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du redd for å kjøre i tunnel?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Er du redd for å kjøre i tunneler?
Jeg er kvinne og er aldri redd 110 68,75%
Jeg er kvinne og er alltid redd 3 1,88%
Jeg er kvinne og noen ganger redd 40 25,00%
Jeg er mann og er aldri redd 5 3,13%
Jeg er mann og er alltid redd 1 0,63%
Jeg er mann og noen ganger redd 0 0%
Dustepoll 1 0,63%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 10:25   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du redd for å kjøre i tunnel?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg er ikkje redd for å køyre i tunnelar, men eg misliker sterkt å stå i kø i tunnel. Det synest eg er klaustrofobisk, og eg prøver å unngå det. Dersom eg må gjennom tunnel i rushtida, prøver eg gjerne å køyre utanom. Men er det ikkje alternative ruter, går det jo greit.

Klaustrofobisk er ikke der som jeg tenker på, men direkte kjekt er det jo ikke, år man midt inni en tunnel møter lang kø, og en mann som sier at "veien åpner nok igjen om en halvtime, ikke mer enn en time i alle fall". Med en liten gutt baki, som heldigvis brukte bleier på den tiden, men faktsik ikke likte å sitte i en bil som ikke kjørte... Ungene mine er forresten redd tunnel virker det som. Eller, mørket. Vi slår på lys i baksetet, det hjelper. Men kombiner dette med kø, eller stillestående, i tunnel, så er det ikke min favorittsyssel nei.

Redd er jeg fortsatt ikke, hverken klaustrofobisk eller tanken på brann, men jeg synes jo ikke det er kjekt akkurat. Mest kjedelig, da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.