|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttJeg ville valgt de samme. Glatte gullringer, 4 mm brede. Min har en liten innfelt diamant, mannens er helt glatt.
![]() |
![]() |
#22 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttGifteringen er helt vanlig gult gull, hadde neppe erstattet den (jeg bruker den mest til å holde på plass andre ringer som er litt store).
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttVikingering med skrift på har vi. Gubben sin er så slitt at den er helt glatt blitt. Vi skal også kjøpe nye.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttJeg hadde nok erstattet i en som er helt lik. Glatt ring i gull uten noe mønster eller steiner. Jeg liker den godt og liker at den er så enkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttOm jeg skulle hatt ny giftering, ville jeg valgt noe tilsvarende som den jeg har i dag, enkel og glatt, i gull, men den kunne være ørlite tykkere og tyngre.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttjeg ser heller ikke helt poenget med en ny giftering. - men OM jeg så har skulle byttet ut den jeg har, vet jeg ikke helt. jeg har hvitt gull med diamant i spenn - og den er kjempefin, men den blir jo så fort stygg - det er kjipt.
![]() |
#27 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttEr ikkje poenget med giftering at det på en måte vise at en er gift? Eg syns det er noko veldig, veldig fint med den heilt enkle gifteringen i gult gull som rett og slett viser at en høyre til nokon.
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Om du skulle velge giftering på nyttJeg ville valgt den samme som jeg har. Jeg likte den så godt for den var litt unik men samtidig så den ut som en giftering.
![]() |
|
|