Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 15:13   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Helt ærlig tror jeg heller jeg ville kjørt bil til barnehagen enn å trille en fireåring til barnehagen i vogn. Fordi det er flaut, eller fordi det gir dårlige holdninger hos barnet? For du er vel enig i at det er bedre for din helse og for miljøet å kjøre vogn istedenfor bil? Fordi jeg synes det ser dumt ut med en fireåring i vogn her hjemme på daglig basis når det er en fireåring uten spesielle behov. Det betyr ikke at jeg går og flirer av fireåringer jeg ser i vogn, men at jeg ikke vil ha det selv her hjemme fast. I tillegg vil jeg ikke venne en fireåring til å sitte i vogn daglig her hjemme. Hvis jeg hadde såpass kort vei at jeg selv kunne gå med vogn til barnehagen, tror jeg at jeg heller ville valgt å starte litt før slik at barnet også kunne gå (noe jeg også gjorde da min sønn var 4, faktisk også da han var 2).
Men jeg kunne nok hatt med vogn til en fireåring på ferie, særlig hvis det var eldre søsken slik at behovene var veldig ulike. Med bare en fireåring, synes jeg det er mer naturlig å tilpasse seg til barnet. Helt enig. Det er det jeg har prøvd å poengtere - ofte har man flere enn en å ta hensyn til.Jeg ser for meg at vi kan ende med vogn på ferie til lillesøster når storebror er 9, ellers blir det veldig lite på hans premisser. Men da storebror var 4 og vi bare hadde ham, var vogna ikke med.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.