|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Oppbevaring pavlovabunnTenkte å lage bunn til pavlova'n i litt god tid før 17. mai. Vet den holder seg godt. Men er usikker på om det er tørt nok i kjelleren... Har bestandig tidligere laget pavlova på kvelden og latt den stå i stekovn til dagen etter for så å pynte den. Men det rekker jeg ikke på 16. mai. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring pavlovabunnI tett kakeboks holder den seg ihvertfall veldig bra!
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Oppbevaring pavlovabunnJeg vet ikke om det gjelder pavlovabunn, men vanlig marengsbunn holder seg fint bare på benken i noen dager, eller i fryseren. I tett boks hadde jeg slengt oppi en brødskalk også.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring pavlovabunnSå bra at du spurte om dette,jeg skal lage pavlova til en konfirmasjon på søndag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Oppbevaring pavlovabunn
Den tar eventuell fuktighet/kondens. Greit triks til ting som skal holde seg sprøtt i boks.
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring pavlovabunnDa satser jeg på at den holder seg i boden med bakepapir rundt |
|
|
|
![]() |
|
|