|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Udos choice. Hvordan virker det for deg, pris, hvor lang tid varer en flaske?Jeg er vegeterianer og spiser derfor ikke fisk. Og er opptatt av huden min. Derfor tenkte jeg at dette var noe?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Udos choice. Hvordan virker det for deg, pris, hvor lang tid varer en flaske?Jeg tror man kan få det rimeligere fra utlandet, men er litt usikker på akkurat det. Mulig www.iherb.com har?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Udos choice. Hvordan virker det for deg, pris, hvor lang tid varer en flaske?Jeg har brukt og merket fin virkning på huden min (som er tørr i utgangspunktet). Jeg innbiller meg også at jeg var mindre premenstruell.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Udos choice. Hvordan virker det for deg, pris, hvor lang tid varer en flaske?Jeg kjøper den alltid på iHerb, halv pris i forhold til i Norge.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Udos choice. Hvordan virker det for deg, pris, hvor lang tid varer en flaske?Eneste erfaring jeg har med den er at sønnen min fikk en voldsom oppblussing av eksem da han var liten, og jeg prøvde forskjellige råd fra internettet. Den inneholder jo soya eller ett eller annet som ikke nødvendigvis er noe særlig for allergikere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|