|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterLillebror bruker briller, og er helt avhengig av dem. |
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterVi har briller i titan og de holder. Har fått mang en trøkk uten skade så langt ( 1.5 år)
|
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteter
Ulempen med titan er at det ikke er like lett å lodde de hvis de skulle knekkes. Da må de som regel sendes avgårde til en gullsmed som driver med sånt og man må vente et par dager til den er ferdig.
|
|
|
#5 |
|
aldrende
Da min yngste plutselig viste seg å være overlangsynt (+ 8), fikk jeg så sjokk at jeg strente inn i første og beste brillebutikk og bestilte briller uten å se på prisen. Det var noen dyre merkebriller (på Krogh Optikk) - og jøye meg, som vi måtte dit igjen og igjen fordi brillene ikke tålte noenting. Til slutt var jeg så lei at jeg dro på Specsavers istedet og fikk to par briller til en brøkdel av prisen på Krogh Optikk. Og - kryss i taket - der de dyre merkebrillene holdt noen uker før det skjedde noe med dem, varte disse nesten et år.
|
|
|
|
#6 |
|
aldrende
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterIkke at det på noen måte var svar på spørsmålet ditt, men...
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterPoden har disse fra addidas. De kan bøyes i det grønne feltet og skal tåle en del. Men de kan nok knekkes de også. Mulig det finnes enda bedre sportsbriller.
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterTitan er lett og fleksibelt, men som Estrella sier vanskelig å lodde.
|
|
|
|
#10 |
|
Wooohhoooooo
De der husker jeg fra min tid i bransjen, de er veldig fleksible.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterJeg skal rett og slett gå innom å se på synssenteret her, hvor vi har kjøpt de andre brillene hans. |
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterJeg tror det finnes spesielle sportsbriller. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterDet gjør det Obelix, men de er j.... dyre for å si det sånn, og et sånt par i året i tillegg til de vanlige brillene hans har jeg ikke råd til, så vi får se hva vi gjør. Trolig blir det SpecS. og et billigpar, som han heller da får ødelegge etter noe tid. 2 billigpar koster under halvparten av ett sportspar. |
|
|
|
#14 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brilletrøbbel - barn og sportsaktiviteterJeg bestilte briller til seksåringen hos www.extraoptical.com. Betalte 200 kr for brillene.
|
![]() |
|
|