|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aftenposten om lærere slæsj personvernAftenposten.no har en artikkelseriesak om hva enkeltlærere betyr for skolegangen og elever.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernNei, overhodet ikke. :irritert: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernDette var da litt skummelt. Men jeg ser at noen har gitt min gamle gymlærer svært god (og fortjent) omtale. Det var jo egentlig koselig, men det er jo slett ikke sikkert at alle er så snille i sine omtaler.
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernUansett om omtalen er god eller ikke, jeg hadde ikke likt det om jeg var lærer. Eller uansett hva jeg jobbet som. Man er ikke en offentlig person når man er lærer, er man vel? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg er ikke på lista! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernFant to tidligere lærere på kartet og jeg var helt enig i omtalen, men vet ikke helt hva jeg synes om dette nei.
|
|
|
#9 |
|
prokrastinator
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJa, de kommentarene jeg har sett har vært positive. Men jeg hadde som sagt vært veldig ukomfortabel med det uansett. Er det lovlig?
|
|
|
#10 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg hadde ikke likt det. Ikke alle liker publisitet, selv om den er positiv.
|
|
|
#12 |
|
prokrastinator
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernNei, jeg kommer heller ikke på noen aktuell lovparagraf, egentlig. Det bare kjentes veldig ugreit.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg har ikke peiling på lovverket, men hadde nok blitt litt stolt og glad om jeg var lærer og ble omtalt.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvern
Jeg hadde nok blitt rørt og litt stolt hvis jeg stod der. Likevel hadde jeg definitivt ikke likt det. Gir det noen mening? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvern
Ja, jeg er akkurat der selv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg skjønner at det kan være ubehagelig å lese om seg selv på den måten, men jeg kan ikke se noen grunn til at det ikke skulle være lov. Heder til personer i yrkesroller er stadig på trykk i aviser og noen opplever også mer offentlig uthenging både på nett og i andre medier. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg fant ikke meg selv |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernJeg har i grunn ikke sansen for at lærere skal være allemannseie. Jeg finner forøvrig ikke meg selv på oversikten og vurderer å skrive et pent innlegg selv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernVi kan vel skrive pene innlegg om hverandre?
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Aftenposten om lærere slæsj personvernI tillegg til lærerne så tenker jeg at dette kanskje også lett kan bli utlevering av andre, både elevene og de rundt dem?
|
![]() |
|
|