Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Privatskoler i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-12, 19:04   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Privatskoler i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så teit du er.

For en oppførsel, Maverick. Og at både katta og mkj applauderer slik oppførsel, det finner jeg skuffende.

Hva ønsket du å oppnå med det utsagnet, Maverick, annet enn å drite ut en annen debattant? Ærlig talt.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 19:07   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

For en oppførsel, Maverick. Og at både katta og mkj applauderer slik oppførsel, det finner jeg skuffende.

Hva ønsket du å oppnå med det utsagnet, Maverick, annet enn å drite ut en annen debattant? Ærlig talt.

Akkurat innleggene til Brutus er så usaklige at det er lov til å drite dem ut. Har du lest hva h*n skriver?

Gammel 16-05-12, 19:11   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Akkurat innleggene til Brutus er så usaklige at det er lov til å drite dem ut. Har du lest hva h*n skriver?

Ja, jeg har lest. Ja, jeg finner innleggene hans ganske dårlige og lite gjennomtenkte. Jeg syns likevel - spesielt tatt i betraktning 22. juli - at det å møte mennesker med en viss respekt, har verdi. Det må da være bedre å argumentere mot dem (som du og Toffskij gjorde) enn å bare kalle ham dum og så flire av det hele.

Det minner om mobbing. Eller, nei, ikke "minner om". Er.

Men det er kanskje OK å mobbe Brutus? Fordi han har så teite meninger, at han kan vi bare være ufine mot, det er helt OK?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 19:21   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ja, jeg har lest. Ja, jeg finner innleggene hans ganske dårlige og lite gjennomtenkte. Jeg syns likevel - spesielt tatt i betraktning 22. juli - at det å møte mennesker med en viss respekt, har verdi. Det må da være bedre å argumentere mot dem (som du og Toffskij gjorde) enn å bare kalle ham dum og så flire av det hele.

Det minner om mobbing. Eller, nei, ikke "minner om". Er.

Men det er kanskje OK å mobbe Brutus? Fordi han har så teite meninger, at han kan vi bare være ufine mot, det er helt OK?

Mobbing? Vettuhva. Dette blir for dumt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.