|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?At vi giftet oss...
![]() |
#62 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?
Det kunne aldri jeg gjort. Da hadde det ikke blitt mye greier på ting.
Eh. Hvem var full? Far eller brudgom? Og
![]() |
#63 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ingenting gikk galt egentlig. Ikke synes jeg det var mye å ordne i forkant heller. Bortsett fra å bestille kirke, lokale og egne klær. Resten tok våre foreldre seg av.
![]() |
#64 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Min far og hans kjæreste. Det var pappa som var beruset, og han som hadde gjort så de kom for sent. :sliten:
![]() |
#65 |
Det kommer seg
Hvor: På en gård
Uff da.
![]() |
#66 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Tja, vi hadde et enkelt bryllup...jeg var vel den roligste av alle. Reiste innom Mester Grønn i kjole på vei til kirken for å hente buketten. Tre buketter liljer fra ta 3 betal for 2. Så la de inn litt brudeslør. Ble veldig fin synes jeg da, hadde bestilt dagen før... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Ja det stemmer, jeg hadde ikke sendt papirer til folkeregisteret eller søknad eller hva det var. Hvordan kunne jeg vite at jeg skulle det? Så torsdag før dagen spurte presten om jeg hadde med kopien av papirene....eh??? Hvilke papirer?? Så jeg var rimelig rask på telefon og fikk faxet papirer ned og opp igjen og gift ble vi... |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Lite og uformelt bryllup, men jeg fikk en smule hetta da jeg dagen før oppdaget at serviset hadde bondemønster i knallrødt og blått. Noe som krasjet fullstendig med servietter,lys og blomster i sart rosa.
![]() |
#69 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Nåja, jeg husker da endel stressede telefoner for å få tak i bryllupskaka som ikke hadde blitt hentet hos bakeren før de stengte?
![]() |
#70 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg hadde nesten fortrengt at vi kræsjet. Sjåføren min greide å rasere (betong)gjerdet til min forlovers nabo da vi skulle skli elegant ut av gårdsplassen for å legge avsted til kirka. Jeg hadde nesten ikke svettet en dråpe inntil akkurat dette skjedde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
<3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Det som gikk nesten galt var at bruden (meg) lå på sykehus med hyperemesis (ekstrem sv.skapskvalme). Vel, vel - jeg kom ut noen dager før bryllupet proppa med kvalmestillende og full av intravenøst, også gjennomførte jeg bryllupet og reiste tilbake på sykehuset innafor ei uke.
![]() |
#72 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?En kompis av oss hadde bedt om å få være fotograf. Og så glemt det. Men han kom - en time forsinket til kirka etter å ha kjørt fra Oslo i en bil som holdt på å bryte sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?1. Feil brudgom.
![]() |
#74 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Riktignok ikke mitt bryllup, men jeg var i et en gang der en større andel av gjestene var åpenlyst berusede under vielsen og sendte rundt "medbrakt". Det var... meget spesielt. Og det utartet seg til de grader etter hvert. Men det skal jeg ikke ta her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Passiv
|
Det var den jobben som var delegert til mamma. |
![]() |
![]() |
#77 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Det som gikk galt i vårt bryllup var at ene brukepika nektet på kirketrappa, så det ble bare en brudesvenn. Men funket fint det også, så ikke store krisa egentlig selv om jeg hadde sett for meg å ha brudepike også. Også ble noen av bildene hos fotografen tatt oppå hverandre sånn at de ikke var brukanes, men det var før digitalbildene sin tid. Spesielt ett av dem var jeg irritert på ble ødelagt, for jeg ba egentlig fotografen ta ett til av akkurat det motivet, men han sa at det var ikke nødvendig. Også var det selvfølgelig noe knapper i brudesvennen sin skjorte som spratt av, men moren min hadde heldigvis vært forutseende og hadde nål og tråd i veska. Det hadde ikke jeg tenkt på. En bør ha svart og hvit tråd, et par synåler og noen sikkerhetsnåler i veska. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Glad
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Svoger ringer mannen: døh, kan dere utsette vielsen litt? Vi er litt forsinket. :fortsatt sur:
![]() |
#79 |
Har bakt søte kaker
|
Er det mulig?? Jeg slipper heldigvis å forholde meg til den gærningen lenger, det ble slutt ikke så lenge etterpå. Jeg fortalte aldri noe til tanten min, men hun fant heldigvis ut at mannen var gal helt på egen hånd.
![]() |
#80 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?Jeg sklei på badegulvet og brant meg bak, på håndklevarmeren, den morgenen vi skulle gifte oss. Midt på skinka.
![]() |
|
|