Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du betenkeligheter med å feriere i Hellas nå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-12, 13:04   #21
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du betenkeligheter med å feriere i Hellas nå?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Nope. Jeg skal til Hellas i september, og er slettes ikke bekymret.

Det skal visst jeg og!

Jeg har ingen betenkeligheter, holdt meg unna Aten i fjor høst da det var urolig og dro via Rafina istedet (med båt fra øyene.)
Det er nok mest i Aten man merker uroen, på øyene går alt sin vante gang, det diskuteres nok mer og man er noe bekymret, men mange har også helt roen der ute.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 14:45   #22
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal i august og har ingen betenkeligheter. Hellas og grekerne behøver oss turister. Det er en av de største inntektskildene de har. Jeg ville kanskje ikke valgt Athen, selv om det ikke er uroligheter der hele tiden eller i hele byen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-12, 15:55   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal til kreta om 20 dager <3 så nei har ikke noe betenkeligheter med det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.