Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aprilshelt?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 20:25   #61
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aprilshelt?!

Utrolig bra.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:26   #62
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

altså:
aprilshelt
domm
nyskjerrig
intrisant
leif
kansje
hysteriskt
uuusann
igjennnn

Noen flere?

Hysterisk hysteriskt!

Men den aller hysteriskste synes jeg er safrans "Dette innlegget fortjener vel en grønn prikk".

Gammel 01-04-07, 20:30   #63
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

For en hærlig humor ledelsen har.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:31   #64
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

For en hærlig humor ledelsen har.

*tester*
herlig

Ups, bare en ordentlig skrivefeil.

Gammel 01-04-07, 20:31   #65
Slettet bruker
Passiv

Standard

Denne tråden kommer garantert til å se merkelig ut når ordene kommer tilbake til normalen igjen.

Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:46   #66
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk bra! Må teste litt jeg også:

dum
igjen
skrivefeil

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:47   #67
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje den morsomste aprilsnarren jeg har sett i dag.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:47   #68
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lurer på om det er noen ord vi ikke har funnet enda :hm:

Tester

Flisespikker

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:50   #69
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Aprilsnarr

Gammel 01-04-07, 20:50   #70
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Aprilshelt

Gammel 01-04-07, 20:55   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men noen har redigert innlegget mitt. Fjernet hele setninger altså. Det synes jeg er å dra det for langt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 20:57   #72
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeeesus, FOR en signatur!

Påskeklemz fra Kristin? :herme:

Gammel 01-04-07, 20:59   #73
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Men noen har redigert innlegget mitt. Fjernet hele setninger altså. Det synes jeg er å dra det for langt.

Dersom noen andre redigerer innleggene dine så vil du se det nederst i innlegget, både av hvem og hvorfor. Står det ingenting der så har det bare skjedd noe rart i systemet. Vi bøller ikke slik på 1. april.

Gammel 01-04-07, 21:01   #74
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Står det ingenting der så har det bare skjedd noe rart i systemet. Vi bøller ikke slik på 1. april.

Nei, det var det jeg trodde...

Gammel 01-04-07, 21:01   #75
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Det er det da ingen som har gjort.

Gammel 01-04-07, 21:03   #76
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

påskeklemz fra Mamma Rosa!!?!

(med liten P først!!?!)

Gammel 01-04-07, 21:04   #77
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er det da ingen som har gjort.

Hm, jeg må ha glemt hva jeg skrev eller så var det i en annen tråd? Jeg skrev (trodde jeg): I alle dager. Og det er det som står nå. Men i tillegg er jeg sikker på at jeg skrev noe om hva annet som var fikset på, intrisangt for eksempel? Men men, det spiller ingen rolle. Jeg lurte bare på hvor den setningen ble av.

Gammel 01-04-07, 21:07   #78
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I innlegg nr 44 her har du skrevet det.

Det står under dersom innleggene er redigert av noen, men det gjør vi ikke altså.

Gammel 01-04-07, 21:11   #79
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

*tester*
herlig

Ups, bare en ordentlig skriveleif.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:15   #80
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

I innlegg nr 44 her har du skrevet det.

Men der står det jo bare I alle dager? Iallefall på min maskin? :klørsegihodet:

Men det spiller virkelig ingen rolle. Lurte bare på hvor det var.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.