Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange påskekozere er vi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 21:50   #121
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange påskekozere er vi?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hei Adrienne - siden du svarer slik du gjør i tråden - antar jeg at du er en moderator?

Jo, dere gjør endringer i tråden, ved at dere legger inn andre ord og hilsener. Greit nok at det nå er almennt kjent at dette er en aprilshelt, men jeg synes det er noen prinsipper man ikke bryter. Det at admin gjør endringer i meldinger er et slikt prinsipp.

Hvordan kan jeg være helt sikker på at dette "bare" er en spøk som de bruker 1. april?

Nei, synes fremdeles ikke noe om det, og kansje spesielt siden jeg ikke har mulighet til å ta det bort selv en gang.

Jeg er moderator, ja. Vi har endret på en del signaturer, slik at det ser ut som at de legger inn en egen hilsen rett over signaturen. Og så er en del ord byttet ut med andre, noe som skjer automatisk. Klart, jeg forstår at det ser veldig rart ut dersom man ikke vet om det, og det er mange som har gått fem på.

Hvilke prinsipper admin skal ha eller ikke er ikke opp til meg å diskutere, det er det de som bestemmer. Det er lov å ikke synes det er greit, og det er lov å si i fra. Men jeg er ganske sikker på at dette er et engangstilfelle, og det vil bli nullstilt med en gang 1. april er over.

Gammel 01-04-07, 21:53   #122
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lyst til å si TUSEN TAKK til moderatorene! Denne spøken har kun vært morsom fra mitt synspunkt og jeg har humret meg igjennom denne ettermiddagen og kvelden

Gammel 01-04-07, 21:54   #123
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

...ups! Der kom det flere artigheter ja!

Gammel 01-04-07, 21:55   #124
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det må være lov å ha det litt morsomt.

Gammel 01-04-07, 21:55   #125
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 01-04-07, 21:56   #126
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En av en hævvvv med folk syntes det var feil.

Ganske vellykket.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:56   #127
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det må da være lov til å ha det litt hysteriskt.

Gammel 01-04-07, 21:56   #128
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det var en knallgod spøk. All ære skal de ha for den.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:57   #129
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den beste er nok helt klart Scarlett sin ja! DDE!!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:58   #130
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HVA!!?? Noen har tøysa med min også!

Gammel 01-04-07, 21:59   #131
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Synes dette var en knallbra spøk.

Veldig morsom faktisk.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 21:59   #132
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Liker sannemor sin og jeg..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:00   #133
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Foresten, skal jeg først påske-tøyses med, vil jeg ha noe riktig morsom og orginalt!

Gammel 01-04-07, 22:04   #134
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er visst også med.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:04   #135
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hei Adrienne - siden du svarer slik du gjør i tråden - antar jeg at du er en moderator?

Jo, dere gjør endringer i tråden, ved at dere legger inn andre ord og hilsener. Greit nok at det nå er almennt kjent at dette er en aprilshelt, men jeg synes det er noen prinsipper man ikke bryter. Det at admin gjør endringer i meldinger er et slikt prinsipp.

Hvordan kan jeg være helt sikker på at dette "bare" er en spøk som de bruker 1. april?

Nei, synes fremdeles ikke noe om det, og kansje spesielt siden jeg ikke har mulighet til å ta det bort selv en gang.

Gratulerer! Du har laget den sureste spøken i dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:04   #136
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Foresten, skal jeg først påske-tøyses med, vil jeg ha noe riktig hysterisk og orginalt!

Du får ta en Pastill

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:05   #137
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Foresten, skal jeg først påske-tøyses med, vil jeg ha noe riktig hysterisk og orginalt!

Jeg vet om noe som hadde vært fantastisk moromt her inne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:06   #138
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pastill: Jeg digger den nye signaturen din

Jeg må være en dårlig prikker, får ikke prikket deg Berglijot

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 22:07   #139
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg vet om noe som hadde vært fantastisk moromt her inne.

Hva da? :spent:

Gammel 01-04-07, 22:07   #140
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Synes dette var en knallbra spøk.

Veldig hysterisk faktisk.

Helt enig
I forumets ånd!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.